duminică, 17 februarie 2013

Eurovison 2013

Avand in vedere ca si anul trecut v-am innebunit cu Eurovision-ul, incep si anul acesta, dar de aceasta data cu selectia nationala. Sunt 32 de participanti in lupta pentru melodia castigatoare care va reprezenta Romania in Suedia. Din pacate nu i-am gasit pe toti, dar voi reveni cu update-uri de indata ce-i gasesc si pe ceilalti.
Desi sunt fan Andrei Leonte, anult acesta tin cu Tudor Turcu. Este melodia care-mi place cel mai mult din tot ce am ascultat si sincer, este cea cu cele mai mari sanse de reusita. Un rock comercial care sa plata turmei. Exact ce se cauta pentru Eurovision. Iar vocea lui Tudor.. tulai mama ca-i belea. Melodia respectiva cantata live o sa faca mare senzatie..
Hai Tudoooor!!!

Selectia nationala:
23 februarie 2013 prima semifinala
24 februarie 2013 a doua semifinala
9 martie 2013 finala selectiei nationale Eurovision 2013













Concurs Eurovision organizat in Suedia:
Prima semifinala a concursului de anul acesta: 14 mai 2013
A doua semifinala din Suedia: 16 mai 2013
Finala Eurovision 2013: 18 mai 2013








































PS: Ma intreb, oare sunt fan Eurovision? La cat ma agit, tind sa cred ca da..
PSS: Incepe sa-mi placa si melodia lui Narcis Iustin.. O melodie de genul cred ca ar gastiga Eurovisionul, mai ales la ce voce are pustiul. Pin It

2 comentarii:

  1. noroc cu acest articol, ca asa am aflat si eu ca nu mai este Naomi in preselectii. ultima data cand am citit cine vrea sa concureze, in afara de Robert Turcescu, toti erau necunoscuti. ma bucur insa sa aflu ca participa concurenti de la X factor si Vocea Romaniei. eu raman pe Tudor Turcu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai e Naomi, dar e Liviu Mititelu :)) (wtf???) Bine, daca omu a platit taxa de participare in concurs si a ajuns in semifinale inseamna ca e ceva de piesa lui in italiana, desi nu as vrea sa-l aud cantand live melodia aia..
    Si eu tot cu Tudor Turcu tin, dar si combinatia de opera cu muzica pop a lui Narcis Ianau promite multe. Mi-ar placea sa castige si el.. Daca nu unul, atunci macar celalalt, dar sa fie unul din favoritii mei :p

    RăspundețiȘtergere