luni, 18 februarie 2013

O mare descoperire..

Ce vi se pare suspect in imaginea de mai sus?? :D
Daca nu v-ati prins, luati aminte la ce urmeaza sa intreb eu acum: oare doar privitul la TV timp de o ora arde 515 calorii, sau privitul la TV in timp ce, stiu si eu.. sapi santuri, dai zapada, urci in fuga 10 etaje sau da, evident, faci sex??! Pai in acest caz, dupa weekendurile mele de leneveala maxima (cum a fost cel ce tocmai a trecut) ar trebui sa am cu 10 kile mai putin)
Dar nu, eu nu stiu ce sa mai fac ca sa dau jos ultimile 4-5 kile ca sa fie psihicu' meu impacat. De fapt nu mai sunt 5, si nici macar 4, ca 3 le-am eliminat definitiv de cand am discutat ultima data despre asta..
Ceva totusi e suspect. Mersul meu pe jos, acei aproape 10 km ce-i strabat zilnic (in pas alert, nu ca babele de care nu ai loc pe trotuar!) arde doar 386 calorii, iar privitul la TV 515??? WTF is wrong with this world?? Damn it! Noroc ca am descoperit marele secret de ardere a caloriilor!

Calculator ardere calorii gasiti aici. Aaa da, si pentru imprastiatii astia ca mine, care habar n-au sa-si transforme kilele in poundshi, incercati aici

Si ca o lectura de seara, interesenta si cu lucruri bune de stiut, va recomand asta.
(Oare ce tre' sa fac ca sa iau bani ca le fac reclama??) :D

PS: Daca vreti mai multe chestii interesante legate de slabit, va indrum cu mare bucurie catre subiectul din dreapta ecranului, la ETICHETE (daca va uitati de pe calc, ca de pe alte device-uri habar nu am cum sa vedeti) intitulat "Sanatate - trucuri de pe net"
Cheers!
Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu