joi, 3 ianuarie 2013

Primele doua intrebari din 2013

Am revenit de imediat 24 de ore in era comunicatiilor.
5 zile fara semnal (nici TV!) nu au fost deloc dureroase, asa cum ma asteptam, poate si datorita faptului ca am prins mici franturi de semnal la telefon, si implicit internet, cand am facut scurte plimbari prin imprejurimile locului unde eram cazati, si anume in Salciua, jud. Alba.
Media finala a scurtei vacante de 5 zile este undeva pe la 9, 9 si ceva chiar. Nu poate fii totul perfect, nu?
Probabil voi reveni si cu un mic colaj de poze, ca sa vedeti ca nu vorbesc prostii cand va spun ca zona aceea este superba. Peisaje de vis ce probabil ar fi fost mult mai frumoase cu multa zapada, sau eventual vara. Din pacate nu prea am avut zapada, ceea ce pentru mine-i un lucru bun (nu stiu de ce am zis "din pacate", ca doar nu sunt fana zapezii).
Pana pun pozele din Salciua, va intreb doua lucruri la care astept un raspuns cat se poate de sincer:
1. Samsung SIII mini sau HTC Desire X?
2. Maroc sau Tenerife?
Multam celor ce mi-au dat o mana de ajutor cu un raspuns la intrebari! 

Bedouin Soundclash feat Coeur De Pirate - Brutal Hearts
     Pin It

4 comentarii:

  1. la multi ani pe 2013 :) O sa fie un an excelent ...
    legat de cele doua intrebari: eu aleg Samsung (chiar daca sunt detinatoare de telefon htc, dar de cand am tableta samsung mi-am dat seama de ce imi lauda lumea telefoanele samsung galaxy), aici am facut comparatia intre cele 2: http://www.emag.ro/compare/93
    iar legat de a doua intrebare: eu zic Maroc :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si tie Yoyo, si un an plin de impliniri iti doresc.. Sigur va fii un an excelent, daca ne ocupam sa-l facem asa..
      Sunt intr-un mare dubiu cu telefoanele astea. Vreau sa-l schimb pe al meu chiar daca nu are nici un an, dar vreu un smartphone cu android, desi sunt constienta ca fac o mare greseala, zic asta din cauza bateriei. La telefonul ce-l am acum, un Nokia, bateria ma tine 7-8 zile si trecerea la un smartphone cu baterie care tine 3, 4 zile (in el mai fericit caz) va fii destul de dureroasa.. Samsung am tot avut. M-as indrepta catre un HTC, mai ales ca tot un HTC are si Kimo acum. Design-ul imi place mai mult la HTC, dar Samsung-ul este ceva mai bun. O sa-mi intreb expertii de la munca sa aud niste raspunsuri profi.
      In ceea ce priveste vacanta de anul acesta, cica Maroc-ul este foarte obositor. Te trezesc aia pe la 5 dimineata sa vezi rasaritul, dormi in "corturi" d'alea ciudate in desert, scorpioni si cica mananci foarte mult peste. De fapt o sa mananci foarte multe vieteti subacvatice care nu sunt deloc pe lista mea de mancaruri preferate. In Tenerife o sa mai avem o pereche care va merge (deci o sa fim 6, nu 4) si parca un an fara mare ar fi destul de crunt. Iti dai seama ca de ajungem prin Maroc, nu o sa ne mai permitem si un concediu la mare ca sa-mi satisfac eu dorintele de a ma balaci in mare.
      Eu le-as vrea pe amandoua.. Sunt la acelasi pret. Ideea este ca Maroc este in Africa, pe cand Tenerifele tine de Spania. Cum suna cand spui ca ti-ai facut concediul pe pamant african si cum suna cand spui ca in Spania?? :D
      Vedem noi ce facem. Pana prin februarie cand trebuie sa facem rezervarea si sa dam avansul ne hotaram la ceva.
      PS: Link-ul ce mi l-ai dat cu (virgula) comparatia dintre cele doua se deschide, dar nu este ceea ce ar trebui..

      Ștergere
  2. chiar am incercat linkul inainte sa ti-l trimit :D ... era comparatie intre cele doua telefoane, ca sa vezi deosebirile mai bine. ca si performante, samsung :) bateria te va tine la inceput 3-4 zile, nush cum e domnul Kimo, dar Htc-ul meu ma tine maxim 2 zile (in cazul in care nu sunt la munca si nu vorbesc la el, pentru k numarul personal e si numar de munca). asta e valabil pentru ambele telefoane. iar cat de concediu, daca se pune problema marii, atunci clar alegerea e tenerife!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. HTC-ul lui Kimo tine vreo 2 zile, in ideea in care e cumparat acum vreo 3 saptamani si e utilizat la maxim (stii tu cum e cand ai un telefon nou cu multe chestii prin el. il butonezi non-stop pana te plictisesti)
      Si la mine numarul personal este si de munca.. Credeam ca sunt singura care face treaba asta :))
      In ceea ce privste concediul, din punctul meu de vedere, ramane batut in cuie Marocul. De-o mare intr-un weekend pe litoralul nostru oi avea bani prin august - septembrie ;)

      Ștergere