joi, 10 ianuarie 2013

De ce "cineva-spunea"?

Cred ca nu am explicat niciodata de ce am ales acest nume pentru blogul meu. Bine, pe langa faptul ca "blogulluiemma.blogspot.ro" si alte derivate ale acestuia erau deja ocupate am avut si un alt simplu motiv. Ce-i drept de-a lungul timpului am mai schimbat vreo doua denumiri, dar acum m-am oprit la acesta si vreau sa incep sa pun in practica ideea in baza caruia am ales acest 'domeniu'.
"Cineva Spunea.." merge pe ideea ca eu, la persoana a 3-a spun multe si marunte. Bine, ideea originala era ca voi avea pe langa articolele mele si o categorie cu propozitii, fraze celebre sau mai putin celebre spuse de diversi, gasite de mine pe net, prin carti, prin reviste si puse la mine pe blog in categoria speciala ce nici pana in ziua de azi nu a fost creata. Evident, au onoarea sa ajunga aici acele fraze geniale de la care putem si invata cate ceva.
Cred ca in weekend ma pun pe treaba, ca ideea nu pare chiar asa de rea.
Incep cu ceva frumos gasit in seara asta, ce va fi cap de afis in noua categorie: "E frumos sa iubesti, dar e de nedescris sa fii indragostit.."

Warren Zevon - Keep Me In Your Heart
    
Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu