joi, 10 ianuarie 2013

I sell land on Mars

 "Felicitari! Ai castigat o Familie de Ursuleti Polari de plus cu codul ...! Revendica premiul in maxim 3 zile lucratoare pe www...."
Din cand in cand, mai trimit SMS-uri meseriase cu coduri adunate de prin capacele de Coca-Cola, Pepsi si alte minunatii d-astea naturale. Noroc cu barbati-miu ca bea asa ceva, desi de anul acesta am renuntat amandoi la mancarurile si bauturile nesanatoase, exceptie face shaorma light (asa se numeste, desi nu stiu de ce, ca era plina cu de toate) pe care am savurat-o marti de la AZIMA.. Mica si gustoasa afurisita!
Sa revenim... Asa arata SMS-ul primit de mine ieri in jur de ora 13:30.. Fericire mare. A doua oara cand castig si eu ceva. Am intrat pe site-ul respectiv sa-mi revendic animalele. Cica se castiga o familie de ursuleti polari pe minut. Bullshit!. Nu ma gandeam ca voi castiga, avand in vedere ca am trimis codul prin SMS in data de 02.01.2013.. Imi completez pe site datele, toate bune si frumoase, bag adresa de la munca sa-i primesc aici ca sa-mi oftic colegii cu premiul meu, cand ajung la un pas care zicea ceva de genul "Declar pe propia raspundee ca detin capacul cu codul..." Variante de raspuns: DA sau NU. Hmm.. Da-i si cauta dopul. In geanta ce o aveam cu mine pauza. O sun pe mama sa se uite pe acasa, prin genti, prin buzunarele flanicilor, dar pauza. Ma uit la intrebare, mai ca as raspunde cu DA, desi ma macina ideea ca poate voi face nu stiu cati ani de parnaie pentru treaba asta :D
Ma resemnez si raspund cu NU si imi scrie mare cat China ca voi fi eliminata, iar premiul va reveni rezervei. Nu-i corect, dar daca sunt imprastiata, asta este. Dopul meu mai mult ca sigur zace pe la Doripesco, restaurantul unde ne-am oprit sa mancam cand ne-am intors de la Rev, din Alba.
Unele persoane m-au indemnat sa raspund cu DA, pentru ca este pe propia raspundere si fiind un premiu atat de nesemnificativ ca valoare pentru cei de la Coca-Cola, nu o sa verifice nimeni daca dopu-i la mine or ba. Dar eu fiind o fata corecta, am decis sa nu fac asa ceva. Mai rar atata corectitudine, asa ca o statuie pentru mine va rog..

 Bye-Bye my little, tiny family bear! 







PS: Este lizibil scrisul asta, sau da batai de cap?? Pin It

Un comentariu:

  1. e ok scrisul, mie una nu-mi da dureri de cap.
    imi pare rau k ai pierdut familia de ursuleti, dar suntem mari de acum si nu mai avem nevoie de plusuri!

    RăspundețiȘtergere