luni, 21 ianuarie 2013

Nu mai scriu titluri aiurea!

M-am hotarat ca de acum inainte sa nu mai fac tampenia sa scriu titluri aiurea care nu au nici o legatura cu ceea ce scriu in articol.
De vreo 2 zile caut de zor o fraza scrisa acum ceva timp intr-un articol care sincer nu prea mai stiu despre ce era vorba si cu atat mai putin ce titlu avea, stiu sigur doar ca ceea ce caut este pe undeva scris. Ma las pagubasa in ceea ce priveste cautarea. Merg pe ideea ca daca renunt voi da peste acel articol in scurt timp, ca asa-i viata, ciudata..
Pana una alta, recunosc ca nu-i o seara perfecta pentru mine. Mai bine de 3 ore m-am chinuit sa-mi dau comanda la AVON. De ce a durat atat? Ei bine, Programul Motivational pentru reprezentanti, cel aferent brosurii nr 2, zice ceva de genul: fa o comanda de atatia bani, cu produsul ala si ala comandat si primesti 2 parfumuri gratis. Ok, nu-i greu, mai ales ca aveam comanda de cele 2 produse, in schimb valoarea totala a comenzi ce trebuia sa o ai ca sa primesti parfumurile era cam departe de aceea ce aveam eu. Nu-i bai, mi-am luat una alta si m-am apropiat cu pasi repezi de suma, din pacate fara a o depasi.. Am rasfoit catalogul si toate mini-brosurile de m-am saturat pana peste cap de avon in speranta ca voi mai gasi ceva ce vreau sa-mi iau, dar ca niciodata nimic. Noroc cu Kimbo ca m-a scos din agonie si si-a comandat un parfum. Pam! Pam!
Iar acum, cand totul s-a rezolvat sunt ciufuta ca-i tarziu, am o unghie care mi se agata si nu ma indur sa o tai ca atunci trebuie sa le scurtez pe toate si mai sunt si nedemachiata (la ora asta!), asa ca ma retrag sa-mi savurez portia de Bootcamp Calorie Burn, in speranta ca ma va linisti.

PS: Repeat-ul din seara asta, si de maine seara, si de poimaine, pana incep sa o urasc (da, bine, melodia asta a mai facut parte dintr-o scena d'asta, dar merita)


Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu