marți, 1 martie 2011

Una bucata martisor si de la mine!

Hai ca poate am timp sa scriu vreo 2-3 randuri pana la 5 juma, cand plec de la munca... spre case straine.
De fapt nu am ce sa spun. Dar am fost aseara intrebata daca mai scriu ceva pe blog, ca sa-si mai delecteze omu' privirea cu povestioarele mele. Asa ca am zis sa-mi incerc norocu' si sa-i fac omului pe plac, ca doar e unul din putinii mei fani :D
Nu o sa incep sa insir povesti, pentru ca nu am timp, dar asa, trecand pe aici cate putin, arat lumii ca mai traiesc ;)
Fiinda este 1 martie, si chiar daca afara temperatura este cu minus, si momentan nu mai ninge, urez si eu tuturor o primavara cat mai insorita si plina de realizari.
Numai gandul ca a inceput oficial primavara ma face sa visez la mult asteptata vara. Si cred ca nu doar pe mine.


...deja s-a facut 5 jumate. Adica de o jumatate de ora scriu la chestia asta?? Tare! :)) Pin It

2 comentarii:

  1. scrie mai des ca nu ai decat un fan :P mai ai unul care intra la doua zile cel putin, daca nu zilnic, sa vada ce ai mai trait :)

    RăspundețiȘtergere