joi, 24 martie 2011

Astazi...

Sunt terminata fizic si psihic. Imi este greu sa ma fac ca ploua si sa spun ca imi este bine. Pur si simplu am ajuns din nou in stadiul in care spun ca nu mai pot! Stiu ca daca trec peste ziua de astazi, maine voi fi ca noua, trebuie doar sa ma zbat sa ma detasez de viata mea pentru o zi. Sincer, m-am saturat si de aceleasi fete ce le vad zi de zi. In orice parte m-as uita, dau de aceleasi fete zambitoare si cunoscute. Aceeasi oameni ce nu stiu sa citeasca pe fata ta: "astazi n-am chef de tine si de intrebarile tale stupide!". Oameni ce te secatuiesc si de ultimul strop de vointa in a face ceea ce trebuie. Nu stiu cum o sa rezist astazi pana la ora 20 cand ajung acasa, cand ceasul arata abia 9:30 iar eu deja vreau sa-mi iau campii.
La starea asta a contribuit si faptul ca sunt dezamagita de mine insumi si de faptul ca cer prea mult.
Tot ceea ce ma inconjoara ma face sa disper, sa urlu si sa imi bag picioarele in tot ceea ce am realizat pana acum. Esti calcat in picioare fara ca macar sa te fii uitat urat la cineva. Fara dreptate si fara motive, mandria iti este pusa la incercare, iar in final pleci cu capul plecat, dar nu pentru ca ai pierdut o batalie, ci pentru ca te retragi gandindu-te ca asa ai avea mai multe de castigat. Si poate asa este. Pin It

2 comentarii:

  1. cunosc starea, asa ca te inteleg ..... nu pot decat sa-ti spun: CAPU SUS! si cum poti fii trista astazi, cand in sfarsit e soare afara?:D si canta pasarelele

    RăspundețiȘtergere
  2. Intradevar... afara este soare si probabil canta si pasarelele :D Din pacate nu le aud ca stau inchisa intre 4 pereti intr-un birou al naibii de rece. Dar soarele il vad si ma binedispune! ;))

    RăspundețiȘtergere