sâmbătă, 19 martie 2011

Change of plans!

Se pare ca nu o sa ne bucuram doar noi doi de un concediu bine meritat si sincer sunt incantata de ideea ca vom avea companie. A fost suficienta o singura intrebare, iar acum nasii vin cu noi. Si se pare ca nasu' e mai incantat decat mine. Offline-ul de pe mess cu link catre o agentie spune multe. Omu' s-a pus pe cautat si asta pentru ca vrem sa gasim ceva ca sa platim sa scapam de o grija, iar asa beneficiem si de acel early booking (nu ca ar fi mult, dar cand ii reducere romanu' se baga).
Cred ca o sa renunt la acea minunata lista cu "cum as vrea eu sa fie", nu pentru ca vreau, dar este mai ok asa. Majoritatea ofertelor gasite au reduceri de 15% daca platesti pana prin 31 martie. Ceea ce vroiam eu ieri, ar costa cam 400 - 500 de euro de persoana pentru 7! zile. Una e sa faci rost de 500 de euro intr-o saptamana si una e de 200 euro. Ideea este sa ne asiguram transportul si cazarea, ca bani de mancare o sa avem timp sa strangem pana in august - septembrie :D
Sincer, daca stau bine si ma gandesc, nu conteaza atat de mult luxul si mancarea extra - mega buna si multa. Ideea este sa ne simtim bine, si daca suntem in formula asta, o sa fie super fun si daca nu avem unde sta. Ii ador pe acesti 2 oameni. Rari sunt cei ca ei. Si la urma urmei, pe mine daca ma duci la mare, ma poti lasa acolo si sa vii sa ma iei dupa 7 zile as fi cea mai fericita. As dormi in apa... Love the sea :X
Ceea ce am insirat mai sus a fost schimbarea unui singur plan, ca mai am una. Maine nu o sa stau geana la TVR1 sa vad extragerea loto pentru ca la ora aia o sa ma bucur de Rango la Cityplex. Nu-mi pare rau, abia o sa fie suspansul mai mare cand ajung acasa si dau un search sa vad numerele castigatoare. Sau poate nici nu trebuie, ca ma suna gasca sa ma anunte ca suntem miliardari :)).. Dreams, sweet dreams :)
Ei bine, ma refuciez inapoi in pat acum. Da, stiu sunt o lenesa. Este sambata iar eu stau in casa, in pat la ora asta. Sincer, simteam nevoia sa am parte de o astfel de zi in care sa nu fac absolut nimic, decat sa stau. Pana si mancarea am servit-o la pat. Ce viata... de miliardar :))
Gata, o seara faina! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu