vineri, 18 martie 2011

Sfarsitul saptamanii 11

Nu-mi sta in fire sa joc ca sa castig bani, dar de data asta m-am lasat convinsa de scumpii mei colegi de la munca. M-am scotocit de ultimii mei 16 lei si am pus la loto (azi e zi de salar, asadar sunt mandra ca mi-am dramuit bine banutii). Este a doua oara in viata mea cand joc la loto. Evident, prima oara nu am castigat, ca altfel nu eram eu aici, in aceasta tara, in aceasta zi, la ora asta, scriind asa ceva pe blog.
Imi inchipui cum duminica la ora 20 vom sta toti cei 10 tovarasi de loto cu ochii benoclati la TVR1 sa vedem extragerea. Sa dea Dumnezeu sa castigam. Nu vreau sa ma gandesc prea mult la asta, ca sa nu-mi influentez norocul :D
Asadar, sa trecem la alte ciudatenii, unele ca pentru vineri dupa-amiaza. De dimineata ma tot gandesc daca sa merg azi la sala sau nu... Parca sunt prea obosita dupa 1 saptamana full de munca si sala in fiecare seara. Iar raceala asta ciudatica nu imi da pace de imediat o saptamana. Si ca sa fie meniul complet, de pe la ora 14 stau pe net si caut oferte all inclusive prin Grecia si Turcia. Si evident, nu prea gasesc ceva ce sa-mi convina. Vreau all inclusive, sa aiba un mini aquapark, piscina interioara, plaja propie cu nisip, centru spa, sauna, sala de fitness, acces la internet (ma mai gandesc), papa bun (de preferat bufet suedez), daca ar fi si un centru comercial prin zona ar fi perfect (daca vi se pare prea mult, sa stiti ca merit!).
Jumatatea mea este cu inchiderea editiei de aprilie a revistei, asa ca toata treaba asta a cazut pe capul meu si asa imi pare de rau, de nu mai pot :D
Deci si in cloncluze:
- Nu stiu inca sigur daca o sa mergem in Grecia sau in Turcia, sau poate, vorba lui Yoyo ne orientam la altceva (slabe sanse, dar este o posibilitate)
- Eu vreau la 10 nopti, al meu la 7 (presimt ca o sa fie 10 pana la urma)
- Daca castig la loto o sa-mi cumpar masinuta visurilor mele
- Maine o scot pe mama in oras
- Azi nu merg la sala

Weekend fain! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu