miercuri, 9 martie 2011

Un 8 martie misterios!

Suna bine titlul, nu? Dar mai bine a sunat muzica de aseara din Calipso. Stiu, acolo sunt lautari. Asa eram si eu cam acum 2 saptamani, din momentul in care am fost invitata la acest party. Ma gandeam ca acolo sunt lautari si o sa se cante manele si muzica lautareasca de o sa innebunesc. Dar nu a fost asa... chiar asa. Evident, spre final au aparut si acestea, dar deja alcoolul era la el acasa si nu mai contau "zgomotele" din jurul nostru. Din 16 gagici cunosteam doar 2, dar asta nu m-a impiedicat sa ma integrez, spre uimirea mea. Am avut papa bun, alcool bun, gagici faine si muzica buna. Am intrat in paine de cum am ajuns. De bine ce ne-am asezat la masa, ca au inceput horele. Evident ca ne-am bagat. Dintr-o hora in alta hora, dupa care in sarba, dupa care in valsuri, in muzica de club, in pinguini, in brasovence si in manele, evident. Spre mirarea mea, desi nu mi-am mai miscat posteriorul de aproape 5 ani pe manele (exceptie facand miscarile executate prin casa, pe muzica imaginara), nu am uitat sa dau din fund. Cica sunt miscari naturale si d'aia nu se uita.
In modul in care imi tarasc eu picioarele astazi, tind sa cred ca aseara am recuperat zilele de sala in care nu am avut chef/timp sa merg. Nu mai spun de faptul ca inca imi tiuie urechile de la muzica extrem de tare. Iar acum se da cu aspiratorul pe hol la munca, asta face tiuitul din urechile mele si mai greu de suportat! Chiar aveam chef de o distractie de genul, cum la noi in gasca nu se practica genul asta de "fun".
Acum imi pica ochii de somn. Ma gandesc ce-o fi fost in capul meu de mi-am luat ghiozdanul cu mine. Oare chiar credeam ca ajung azi la sala?
Apropo, nu stiu daca este ceva normal, sau sunt eu mai ciudata, dar azi noapte cand intr-un final m-am bagat la somn mi-a luat destul de mult sa adorm. Oboseala nu mi-a dat pace, desi ar fi trebui sa ma faca sa adorm instantaneu.
Acum incerc sa ma adun de pe scaun si sa pun manuta sa muncesc ceva, pentru ca sunt in inchidere si nu am chef sa-mi petrec weekendul pe aici.

PS: Nu stiu de ce am spus ca a fost un 8 martie misterios! Poate doar mi-a placut cum suna... de fapt sigur asta a fost! aaa da si pentru ca nu stiam pe nimeni. Mister total pana am interactionat cu poporul. Pin It

3 comentarii:

  1. sincer cred k e cazul sa o lasi mai usor cu alcoolul...........provoaca dependenta!si ofera o stare de euforie .........dar nu te pre vad band p tn.........!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm, ma mai gandesc daca o sa-ti urmez sfatul sau nu ;)
    PS: nu o vezi band pe fata de acum 7 ani :D

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari, merita din cand in cand sa ai o astfel de iesire numai cu fetele

    RăspundețiȘtergere