marți, 15 martie 2011

Grecia sau Turcia?

Daca nu vine Irlanda si Scotia la mine, merg eu in Grecia sau Turcia! :D
Am cazut de comun acord cu a mea jumatate sa traversam din nou granita scumpei noastre tarisoare pentru concediul din 2011. De fapt, iubitu' a venit cu ideea. Eu nu mi-am intins aripile chiar asa de sus, desi imi doream sa merg la mare in alta tara.
De cateva zile tot caut pe net ceva oferte all inclusive pentru cele 2 tari. Dar cam greu. Grecia nu prea are all inclusive, iar in Turcia... ei bine, in Turcia trebuie sa-ti faci pasaport si as vrea sa evit umblatul si statul aiurea pe la cozi.
Acum ramane sa ne hotaram pe unde o sa hoinarim in vara ce ne bate la usa. Ma rog, adica prin august.
Joi o sa primim ceva oferte noi, sa vedem, poate gasim si altceva decat Kusadasi, Parga sau altele deja gasite si bifate ca favorite. Si poate avem putintel noroc si ne luam si nasii cu noi, asta daca nu si-au facut deja program. Speram sa nu ;))
Daca stie cineva ceva legat de cele doua destinatii exotice (in mintea mea), sfaturile si ideile sunt bine venite. Pin It

Un comentariu:

  1. http://www.interchalet.co.uk/
    aici gasesti oferte bune, si acceptabile daca rezervi din timp. din pacate nici una dintre destinatiile tale nu se afla in lista, insa te poti reorienta .... Turcia e ok pentru animatie .... Grecia e mult mai faina, insa. Clima, atmosfera ..... insa studiaza si cipru sau Croatia. Nu astepta oferte de la agentiile noastre pentru ca te trimit in statiunile care sunt cele mai cunoscute si destul de scumpe .... Cauta pe site-uri straine. Nu stiu cat de mult te ajuta ce ti-am scris :D

    RăspundețiȘtergere