vineri, 17 august 2012

One lucky winner

Un mic update pentru postarea cu concursul AVON.
Sunt mandra sa va spun ca sunt una din cei 10 castigatori..
E prima oara in viata mea cand castig ceva. Bineinteles daca nu punem la socoteala lozurile ce le cumparam cand eram pustoaica. Castigam cativa banuti, exact pentru un loz nou. Cumparam noul loz si.. cam atat.
In alta ordine de idei, imi astept premiul prin curier. Din cate am citit pe forumuri, dureaza o groaza de timp pana intra premiul in posesia castigatorului. Din fericire nu ma grabesc nicaieri. Am 14 parfumuri, 4 rimeluri si o crema de corp, care sincer e pe duca, deci stau cat de cat ok la capitolul acesta. Zic asta pentru ca premiul consta in Mascara SuperDrama, Apa de toaleta Slip Into... Daring si Crema de corp Planet Spa cu unt de shea si trufe de ciocolata
Intr-o alta ordine de idei, maine o sa am o zi full... Pe 25 e ziua lui Kimbo, dar noi ne chefuim maine. De fapt, o sa o tinem intr-o betie pana pe 25. Glumesc. Dar pe 25 august burlacul gastii pleaca in Londra pentru cine stie cat timp. Cica o sa mai vina in tara doar in concedii. Se duce dupa a lui jumatate. Oh, l'Amour.. Ce face din om. Asadar, ca sa impacam pe toata lumea, facem maine party-ul. Weee!! Party! Party all night long!

PS: V-am spus ca la munca mi-am mutat din nou biroul? Cred ca nu.. O sa revin cu detalii, ca sunt sigura ca nu mai puteti de curiozitate :D

Linkin Park - Burn It Down
    
  Pin It

6 comentarii:

  1. Felicitări mumoasooo!!!!bb

    RăspundețiȘtergere
  2. congratulations:)) era de asteptat :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari :) Meritati. Si eu m-am tot rugat de al meu sef as ma lase sa-mi mut biroul, sa nu mai fiu sub atenta sa supraveghere, si dupa multe rugaminti, a cedat :) Ma lasa sa ma mut prin octombrie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte bine ca te lasa sa-ti muti biroul.. Unde-i cel mai bine de nu intr-un loc ferit de atenta supreaveghere a sefului? ;))

      Ștergere