luni, 13 august 2012

Clasament: TV Series

Am terminat de vizionat inca un serial ce merita sa-l reiau iar, si iar, si iar pana cand intradevar o sa ajung sa spun, gata mi-a fost de ajuns. Voi fi multumita si voi spune asta doar in momentul in care voi invata toate replicile si la cat de prost stau eu la capitolul acesta, o sa dureze ceva ;))
De vreo 3 luni am prins mania vizionarii serialelelor. Nu stiu de unde, cum, de la cine, cert este ca am uitat cum este sa te uiti la un film artistic la TV sau chiar si la calculator. In acesta luni, din cele 7 seri, sa zic ca 4 sunt calare pe net uitandu-ma la seriale. Ba online, ba "neonline"..
In mica mea istorie de seriale, insir: Grey's Anatomy, House, Monk si Breaking Bad. Hmm.. acum ca le-am "pus pe hartie" nu par asa multe, dar avand in vedere ca Grey's Anatomy si House au avut 8 sezoane, fiecare cu un numar de episoade in jur de 22-27 episoade/serial/sezon, este destul de multicel.
Acum sunt putin panicata, pentru ca aseara am terminat Breaking Bad, iar in acest moment ma gandesc cu groaza ce voi face diseara?? La ce ma voi uita? In fine, voi reveni la ideea aceasta, acum hai sa fac un mic clasament si sa spun cate ceva despre fiecare in parte.

Clasament:
Locul I: Breaking Bad
Locul II: House
Locul III: Monk
Locul IV: Grey's Anatomy

So, let's play some "games" shall we?
In ordine inversa, intra in scena:

Grey's Anatomy (2005, Ratings: 7.3/10 from 35,417 users )
Season: 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |
Year: 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005

Desi Grey's Anatomy a fost prima mea iubire vad ca in sufletelul meu a ajuns pe ultimul loc. Imi aduc aminte ca tot prindeam cate un episod ba pe DIVA Universal, ba pe TVR1, dar niciodata de la inceput. Eram atat de nervoasa, desi absolut niciodata nu am cautat programul ca sa vad in ce zile se difuzeaza si intre ce ore. La un moment dat, pe DIVA Universal se difuza sambata, de la ora 19:00 - 01:00. Ce viata. Abia asteptam sambata. Si ce mai injuram cand trebuia sa plec de acasa, dar aveam noroc cu reluarea de a doua zi.
Comedie, drama, ceva actiune pe ici pe colo, povesti de dragoste si actori superbi. Acum in septembrie va incepe sezonul 9. Abia astept, desi erau suficiente 8. Vorba cuiva ce comenta pe net: deja a devenit o telenovela. Actiune tot mai putina, multa vorbarie si prea multe povesti de dragoste cu tot felul de suisuri si coborasuri. Zilele trecute am mai dat peste un comentariu pe internet care a surprins extraordinar de bine totul, si care m-a facut sa-mi dau seama ca totusi este un serial foartre bun: "E un film superb, si ar trebui ca toti cei ce-l urmaresc sa treaca dincolo de actiunea propriu-zisa si se vada adevarata tema a filmului: interactiunea umana, relatiile dintre oameni, adevaratele legaturi ce se formeaza intr-un colectiv, concesiile ce trebuie facute sau nu la locul de munca (oricare ar fii el), lupta dintre iubire si ura, daruirea si pasiunea cu care ar trebui sa ne facem toti datoria acolo unde suntem, si, mai presus de toate iubirea din suflete care nu ar trebui sa o pierdem indiferent de incercarile la care ne pune viata! Treceti de imaginea peliculei si urmariti actiunea si lupta sufletelor de a trece la o evolutie superioara! Intelegeti filmul, nu doar sa-l vizionati! multumesc!" Atat de frumos spus, si atat de adevarat. Of, ca parca imi vine sa-l urc mai sus in clasament..
PS: Muzica din film este superba. La capitolul acesta cred ca nici un alt film nu o sa depaseasca Grey's Anatomy.
Plusuri: muzica extraordinar de buna; scenariu bun; actori geniali care si-au intrat foarte repede si bine in rol; povestea de dragoste dintre personajele principale care are grija sa te tina in suspans; cazuri din care ai ce invata;
Minusuri: s-a intins mult prea mult, avand in vedere ca anul acesta iese si sezonul 9; in noul sezon vor disparea o mare parte din actorii care faceau serialul sa merite vizionat; a devenit cam telenovela, avand in vedere ca in ultimile episoade s-a uitat complet de ideea de baza a filmului si s-a axat mai mult de povestile de dragoste dintre ei.

Monk (2002, Ratings: 7.8/10 from 19,570 users)
Season: 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1
Year: 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002

Ciudat, dar atat de placut. Nu ma gandeam ca o sa ajung sa ma uit vreodata la Monk. Imi aduc aminte ca in copilaria mea s-a difuzat si la TV. Nu tin minte nici un episod, de fapt cred ca nici nu stiam sa vorbesc cum trebuie pe atunci, apoi sa ma uit la astfel de filme si sa mai si citesc subtitrarea. In momentul in care am ales acest serial, oscilam intre Monk, Scrubs si Lost. Cred ca o alegere mai buna de atat nu am putut face. Evident, am ajuns la concluzia aceasta dupa ce m-am uitat la vreo 5 episoade din Scrubs si mi-am dat seama ca nu trebuie sa mai insist pe seriale cu tema spitale si viata doctorilor, pentru ca nimeni si nimic nu va intrece Grey's Anatomy la capitolul acesta. Mister Monk, detectivul care se teme chiar si de umbra lui si care sufera de absolut toate "bolile" care se termina cu -fobie, dar absolut genial cand vine vorba despre rezolvarea celor mai ciudate si mai incalcite cazuri, m-a cucerit instantaneu. Am ras atat de mult.
Plusuri: suspans; comedie; soundtrack genial; fata lui Monk, gesturile si reactile care te fac sa-l indragesti pe loc;
Minusuri: din pacate serialul Monk primeste un mare minus din partea mea pentru ca in unele episoade arata de la bun inceput cine este criminalul, astfel pierzandu-ti interesul de a te mai uita; unele faze ce nu sunt permise in filme, faze gen: in secunda asta tricoul lui este galben, in secunda urmatoare este rosu, in scena aceasta gaura era in perete, in scena urmatoare gaura era astupata etc.

House M.D. (2004, Ratings: 8.7/10 from 77,410 users)
Season: 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1
Year: 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004

Deci, m-am hotarat sa ma uit la House in momentul in care Badea a spus intr-o emisiune de-a lui ca este un film extraodinar de bun si merita vazut. Nici nu am stat pe ganduri. Ideea de un doctor putin sonat, dependemt de Vicodin, care face zile fripte singurului sau prieten si trupei lui de asistenti si care isi iubeste (nu ar recunoaste in ruptul capului asta) sefa mi-a sunat genial inca din secunda doi cand am citit despre film.
Acestui film intradevar i-as mai tranti 'nspe mii de sezoane. As vrea sa-l vad pana in ultima zi a vietii mele. Genial, absolut genial. Scenariul, actorii, replicile, ideea de ansamplu a filmului este geniala. Scuzati repetarea, dar chiar e genial filmul. Iooi ce dor mi s-a facut. Poate acum ca nu am la ce sa ma mai uit, bag din nou House, desi nu a trecut mult timp de cand l-am terminat. Singurul lucru ce nu mi-a placut la acest film a fost finalul. Trist. Dar nu spun mai multe ca nu vreau sa mi se puna eticheta de spoiler :D
Plusuri: ideea originala; comedie; ochii lui House; s-au oprit la fix cu episoadele, adica nici prea multe si nici prea mutine, ci exact cate a trebuit; actorul Hugh Laurie care a fost mai mult decat perfect pentru rolul lui Gregory House; si evindent, nelipsitul "it's never lupus" (cine stie, cunoaste)
Minusuri: (SPOILER!!!) lipsa din sezonul 8 a lui Cuddy; finalul mult prea trist.

Breaking Bad (2008, Ratings: 9.4/10 from 105,845 users)
Season: 5 | 4 | 3 | 2 | 1
Year: 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008

Nu auzisem de filmul acesta, nu citisem despre el pana in momentul in care am intrebat si eu ca tot omul in stanga si-n drepta la ce serial fain m-as putea uita, iar nasu' imi spune Breaking Bad. L-am ignorat. Desi imi spusese in doua - trei cuvinte despre ce este vorba, mi-am zis mneeeaah, nu-i de mine. Imi intreb acelasi lucru jumatatea. Imi recomanda tot Breaking Bad. Am zis, hai totusi sa arunc un ochi pe net sa vad ce-i cu filmul asta. Deschid IMDB-ul si raman socata. Nota 9.4 este enorm. Citesc cateva review-uri si ma hotarasc sa ma uit. Ideea este urmatoarea: un prof de chimie, doxa de carte, afla ca are cancer si in disperarea ideei ca va muri si isi va lasa familia cu datorii in urma tratamentului lui, se hotaraste sa se apuce de facut Crystal Meth (methamphetamine). Filmul intra in forta chiar din primul episod. Treptat - treptat imi dau seama ca am facut o alegere foarte buna. Cand apare in peisaj si Aaron Paul, mi-am spus: "clar, asta-i filmul sufletului meu..". Sau mai bine spus, actorul sufletului meu :D Ce-i drept are cateva episoade "moarte", lipsite de actiune si menite sa te adoarma, dar chiar si asa , dupa doar 50 de episoaede (atatea are sezoanele 1 - 4, caci 5 acum iese pe micile ecrane) imi doresc sa se faca un numar infinit de sezoane ca sa ma pot uita pana nu o sa mai fiu in stare sa citesc si nci sa mai inteleg limba engleza. Adica acelasi feeling ce mi-l da si House M.D.
Merita, acest serial chiar merita. O idee originala, condimentata cu actiune din belsug (atunci cand e) si replici de m-au facut sa ma tavalesc pe jos de ras. Acesta este singurul film care in unele faze stateam in fund la un metru de ecran si aplaudam ca o foca retardata de fericire ca au iesit baietii nostri din incurcatura si au facut totul ca la carte.
PS: Yo, bitch! (cine stie cunoaste)
Plusuri: idee al naibii de originala (nu sunt ironica); actori care si-au intrat foarte bine in rol; Aaron Paul; replici si faze amuzante care iti lasa un zambet pe buze pentru mult timp dupa terminarea fazei respective; muzica de actiune foarte buna; nu s-au oprit la sezonul 4, desi parea ca episodul 13 din sezonul 4 este ultimul (un plus mare pentru asta); sezonul 4 absolut genial cu multa actiune si mult suspans.
Minusuri: cateva episoade "moarte", lipsite de actiune si de faze memorabile.

PS: M-am hotarat. Urmatorul pe lista este Fringe. Recomandat tot de nasu'. Merg pe mana lui si de aceasta data, ca are gusturi bune :)
PSS: Scuzati-mi va rog exprimarile de copil netrecut pe la scoala. Desi nu am nici o scuza, incerc sa-mi justific greselile de exprimare si de gramatica spunand .. nimic :D Pin It

6 comentarii:

  1. nu cumva de la mine?? nu de alta dar cred ca am un an de cand practic "sportul" asta si am scris de el ;))
    App... vroiam sa iti zic demult, vezi ca acel "calculator de calorii" e cam prost.. cica am nevoie de 2560 de kcal pe zi pt a slabi 0.5 kg pe zi. problema lui sta in felul urmator: un muncitor in constructie tre` sa consume hrana de peste 2500 kcal ca sa reziste :)).. m-am gandit ca nu vrei sa promovezi ceva ce nu merge bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba eu cred ca merge bine calculatorul de calorii.. La mine arata ok iar la Kimo la fel.
      Iti calculeaza in functie de greutate si inaltime caloriile pe care trebuie sa le halesti ca sa te menti, si evident un numar mai mic de calorii ca sa poti slabi juma de kil pe saptamana.
      Din moment ce tit iti da un numar asa mare de calorii, probabil ai scris pe acolo ca esti super activa.
      In fine... Ideea e ca-ti calculeaza bine..
      Mai incearca, sau zi-i ce bagi pe acolo ca sa-mi dau seama care-i baiu..

      Ștergere
    2. A daaa, referitor la prima parte din commentul tau. Din cate imi aduc eu aminte ai si tu mania filmelor, dar a filmelor noi aparute, cele artistice. Parca nu-mi amintesc sa fi citit pe blogul tau de vreun serial. Poate ma insel, ca sertarele cu amintiri ale creierului meu cam pline :D
      In fine, ideea este ca am o prietena pe mess de la Cluj care avea statusul in fiecare seara cu numele unui serial. O data la 2 - 3 saptamani isi schimba statusul, deci si serialul. Faza asta combinat cu nasu' care-i fanul activitatii acesteia m-au determinat sa imi trec in CV la hobby-uri "vizionarea serialelor". Glumesc, nu am facut asta :P

      Ștergere
  2. Înălţime
    177cm
    Greutate
    130kg
    Vârsta
    24ani
    Sex F
    Activitate : sedentar :
    Pentru a te menţine ai nevoie de 2552 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg pe săptămână, trebuie să mănânci 2035 kcal/zi.

    ....
    la cum mananc de o saptamana jumate tre` sa dau 1.5 kg pe zi :)), conform calculatorului

    in fine...

    nu ma apucase pe mine mania serialelor coreene si a anime-urilor??
    problema e ca m-a apucat si de atunci nu m-a lasat... Bafta... o sa te tina mult :D ( ce te sustin, nu??)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multam de sustinere :D
    Acum ca tot ai pomenit de filmele coreene, alea nu erau filme artistice?? Erau seriale? Daca da, atunci WTF? Pe ce lume traiesc? Vad ca citesc degeaba.. Ooo boy, cat de aiurita sunt :*

    RăspundețiȘtergere
  4. erau si filme si seriale ca le-am combinat, desi am inceput cu filmele... acum ma benoclesc la seriale de zici ca-s obsedata...vb aia: cine se aseamana , se aduna :))

    RăspundețiȘtergere