miercuri, 1 august 2012

Intrebarea zilei

Ieri am stat ceva mai mult calare pe blogul colegei mele din blogosfera, Aletzsa. Am ramas uimita cand am vazut ca vreo 3 persoane diferite urla de zor ca ala-i blogul unei pustoaice de 13 ani. Am ramas foarte dezamagita de ce gandesc unii, dar treaba asta m-a facut sa ma intreb oare ce varsta imi da mie lumea in functie de aberatiile ce le insir pe acilea? Ma gandeam sa fac in dreapta un poll sa intreb chestia asta, dar m-am descurajat la ideea ca probabil voi avea 3 - 4 raspunsuri si alea corecte, ca doar ar veni de la persoane care ma cunosc. Poate intr-o zi o voi face, ca-s curioasa rau, chiar daca ar fi sa las poll-ul pe blog timp de 10 ani pemtru a strange macar 10 raspunsuri :))
Da chiar, hai ca ma apuc sa-l fac, ca doar teancul de acte ce trebuiesc rezolvate nu-i chiar asa de mare :D


Pin It

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am dat seama ca-s ciudatii d'aia cu care intri tu adesea in conflicte, dar chiar si asa mi se pare absurd. Desi parerea mea e ca un om te poate incadra intre, sa zicem 30 - 35 ani (e doar un exemplu) cu usurinta, chiar daca a citit doar un articol de 5 randuri. Dar ca cineva sa spuna (3 persoane!!) ca ai 13 ani e dubios rau.. Totusi e o diferenta de mai bine de 10 ani.. nu au fost nici pe departe aproape, ceea ce inseamna ca ceva nu-i ok si trebuie reglat. Dar no, poate sunt doar rautaciosii si se cred destepti aruncand cu chestii de genul..

      Ștergere
  2. Recunosc ca nu am postarile cele mai mature ci sunt unele foart copilaresti... acum m-am uitat sa vad de ce comentarii vorbesti de acei 3 oameni. cel mai recent, pustiulica ala Edi ca nu a zis un "te rog" sau "ai vrea" ci a dat ordin sa fac schimbul de link, si dupa cum stii, mi se pune cam stramb cand cineva nu stie sa fie politicos si mai ales cand mi se dau ordine.
    Cel de-al doilea a aparut fix dupa articolul meu despre persoanele pufoase cu discutiile de pe neogen.
    cel de-al treilea nu a fost in stare sa imi dea exemplu sau sa sa imi demonstreze unde anume a regasit acea fata de 13 ani. Daca imi dadea link-ul articolului sau paragraful, chiar mai bine, daca imi zicea ceva de genul : dai dovada de cei 13 ani prin limbajul folosit, greselile gramaticale si subiectele dezbatute, nu aveam ce comenta, dar asa....
    Ma prezint asa cum sunt, cui ii place citeste incontinuare si cui nu este liber sa citeasca altceva. Nu am dat interzis la astfel de comentarii si am promis ca o sa le public pe toate...
    Sunt copil... am ramas copil si nu vreau sa ma schimb pt ca acel copil ce inca mai traieste in mine ma face sa vad viata mai draguta decat e ea de fapr si ma ajuta sa merg mai departe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu o sa te citesc in continuare, ca-mi plac povestile tale. Mai putin cele in care, fara suparare, iti plangi de mila. Nu au rost astfel de lucruri. Sunt de parare ca trebuie sa te bucuri din plin de viata ce o ai in acest moment, chiar daca nu este perfect de roz si nici cum ti-ai imaginat-o tu. O sa vina o zi cand vei simti lipsa acestei perioade. Dar pana la urma, blogul tau este un jurnal online, asa ca ai dreptul sa scrii ce te taie capul... Aaa da, si nu-mi mai plac nici articolele cu oameni pufosi. In primul rand pentru ca nu trebuie sa stai si sa pui la suflet toate rautatile ce se spun direct sau indirect la adresa ta. Aia ce fac astfel de afirmatii sunt niste frustrati ce nu au nici macar jumatate din cunostintele tale, si in al doilea rand pentru ca nu sunt deloc de acord cu ceea ce spui tu in legatura cu acest gen de oameni, dar asta-i o alta poveste.
      Vroiam doar sa-ti atrag putin atentia ca stii tu cum e: iti spune unul ca esti beat, il ignori, iti spune si al doilea ca esti beat, te gandesti putin dar tot il ignori.. Apai cand vine si al treilea si iti spune acelasi lucru, te gandesti ca ar fi bine sa mergi la somn. Asta-i doar parerea mea. Daca mie mi-ar spune cineva asa ceva, as sta putin pe ganduri si as incerca sa remediez problema, evident fara a ma schimba pe mine ca si personalitate si ca si stil de a scrie. La urma urmei, cui nu-i place sa nu citeasca, vorba ta. Si plus de asta, acei cititori fideli, iti sunt fideli tocmai datorita copilului din tine care iese la 'naintare cate putin in fiecare articol.
      Asa ca multa bafta, articole cat mai bune si cati mai multi vizitatori unici.

      Ștergere
  3. Am recunoscut ca sunt uneori infantila si ca imi plang de mila, dar nu pot sa ma afisez mereu optimista cand nu sunt, as fi ipocrita...
    Legat de partea cu oamenii pufosi, cand esti expus timp indelungat nu iti dai seama cand ajunge sa te afecteze... si o face fara sa vrei.
    Cat despre partea cu bautul, eu sunt ceva ca toma necredinciosul : dovedeste-mi ca sunt beat!
    Am multe probleme, sunt constienta de asta si incerc sa le solutionez, la unele dureaza mult mai mult decat ma asteptam.
    Iti doresc si tie multi cititori fideli care sa iti aprecieze maturitatea ascunsa sub aspectul de fetita zburdalnica pe care il afisezi .

    RăspundețiȘtergere