joi, 2 august 2012

In asteptarea concediului

Schimbari peste schimbari. De data aceasta mi-am incarcat blogul cu tot felul de ciudatenii care, sincer, sunt dragalase rau. Asa ca daca nu aveti o conexiune la net care sa aiba viteza luminii, asteptati frumos si rabdatori sa se incarce toata pagina. In acest timp puteti relaxat sa fumati o tigara (nu recomand) sau sa va faceti un sandvis, ca dureaza fir'ar!
Astazi este o zi in care tot ceea ce vad are o tenta roz, tot ceea ce mananc este dulce, iar peste tot pe unde pasesc vad numai floricele., asa ca fiti blanzi cu mine..
In curand imi voi schimba si adresa blogului: din cineva-spunea.blogspot.com va deveni blogulluiemma.blogspot.com. Stiu, nu-i foarte corect din punct de vedere gramatical, dar asta era varianta disponibila... si singura care mi-a dat prin cap :D  (Just changed my mind) Apropo, v-am spus pe unde o sa ma plimb anul asta in concediu? La mare, in Eforie. Weee! Ce trecere... In ultimi doi ani tot peste granitele Romaniei am fost plecati in concediu, iar acum ramanem in tara. Este ok si asa, atata timp cat ma duci la mare sunt foarte fericita si multumita., indiferent de tara. Concediu imi iau din 27 august pana pe 7 septembrie. Urmeaza weekend-ul, iar din 10 o sa merg din nou la munca. Sunt sigura ca abia o sa astept sa revin la birou, mai ales dupa 2 saptamani de leneveala si plimbari. La mare voi pleca pe 28 dimineata si ma voi intoarce pe 3 seara. Cam putintel, dar suficient cat sa-mi alin sufletelul cu balaceala de dimineata pana seara in mare. Voi sta la Vila Silvia. Ne-am luat garsoniere, complet utilate. Arata ok din poze. Camera pat matrimonial, baie si bucatarie, iar preturile sunt mai mult decat ok. Singurul lucru ce nu ma prea incanta in Eforie Sud este plaja, dar vorba baietilor: doar nu trebuie sa stam pe plaja acolo. Misunam, azi intr-un loc, maine in altul.. O sa fiu fata de casa in acea perioada. O sa-mi exercit cunostintele in ale gatitului si-o sa dovedesc ca-s buna de maritat... asa cam peste vreo 2 - 3 ani, conform planului meu. Hmm.. mda, cu siguranta o sa apuc sa fac asta. Suntem atat de comozi incat dimineata, la pranz si seara o sa stam pe terase cu berea si mancarea in fata. Mancare comandata, nu facuta de noi :)
Of, ce dor imi este de mirosul mari, de nisipul fin si de rasariturile imposibil de uitat.. Dar ne vedem curand, draga prietena veche.. draga mea mare.
No, ca mi-am adus aminte. Voua nu va e dor de ceva muzica? Acum ca stau si rumeg treaba asta, constat ca la ultimile postari nu am mai adaugat nici un cantec. Surprinzator, ca doar nu s'or terminat melodiile de pe net, nu? Voi cauta ceva dragut acasa si voi adauga acestui mini articol.

Vama - Cantec de gasit
    
  Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu