sâmbătă, 18 august 2012

Long live great music

Sunt putintel dezamagita.. Aletzsa imi spune ca ma stie de fata linistita, in sensul ca ascult non-stop Vama si alte soft-uri menite taierii venelor. Hmmm... Sa inteleg ca mi-am creat o imagine gresita. Totusi, e drept ca o mare parte din timp ascult un rock soft, asta pentru ca atata timp cat am calcu deschis rock fm rulz! Iar muzica lor e rock-ul clasic, care si el rulz!!
In fine, tin sa fac un anunt oficial prin care va aduc la cunostinta ca am momentele mele wild cand ador sa ma inec in melodii al caror scop este sa-l trezeasca si pe vecinul care sta cu 5 case mai jos...
Oooh boy, ce ador momentele acelea.

Astazi in playlist, pe langa altele ce le voi descoperi pe parcurs, am:

Metallica - Whiskey In The Jar
    

Linkin Park - New Divide
    

The Cranberries - Promises
    

The Rasmus - Living In A World Without You New song
    

The Rasmus - In The Shadows
    

Iron maiden- -  Rainmaker
    

Rise against - Make it stop (septembers children)
    

The Rasmus - Dancer in the dark
    

Si una soft, ca sa nu ne abatem prea tare de la ceea ce ascult in marea majoritate a timpului:
Apocalyptica, H.I.M. & The Rasmus - Bittersweet
    

Cum sunt fan declarat al unei formatii (am mai zis-o pe undeva pe blog), aici aveti un scurt playlist ce o sa-l tocesc astazi.. Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu