luni, 6 august 2012

I Hate Mondays

I simply do!
Din doua motive mari si late. Unul cred ca este clar pentru toata lumea, dar hai sa le insiram, ca sa fie si mai clar:
Motivul 1: Urasc sa vin la munca dupa un weekend agitat si prelungit. Desi iti propui ca duminica seara sa te bagi la somn deodata cu gainile, ca luni sa fi fresh la munca, nu reusesti decat foarte rar. Cel putin asta este valabil in cazul meu.. Aseara am zabovit ceva mai mult la 'nea Mihai pe terasa, si cum asta nu ar fi fost suficient, am ajuns acasa si am mai bagat si cateva episoade de Breaking Bad (noul serial de care m-am indragostit si pe care-l urmaresc dimineata, la pranz, seara si noaptea - in masura in care pot face asta)
Motivul 2: De cand ma stiu lunea este zi de strans gunoiul de pe la lume. Cetatenii civilizati ai orasului isi scot tomberoanele in fata portii de-odata cu soarele ce rasare. Incet incet soarele incepe sa dogoreasca iar tomberoanele zac tot in fata portii neridicate de omuletii platiti pentru a face treaba asta. Partea rea este ca de cand a venit caldura asta infernala nu poti circula civilizat pe strazi fara sa strambi din nas si fara sa bombani miresmele imposibil de suportat ce te-nvaluie la fiecare pas. In traseul meu pe jos, am o strada ce dintr-un capat pana in celalalt miroase a sobolani morti si a sosete nespalate. Astazi nu am fost in stare sa-mi tin respiratie pe tot parcusrul acestei strazi, asa cum fac in general, asa ca mi-am pus mana la nas si am respirat pe gura. Nu-s foarte incantata de optiunea asta, dar daca nu am mai putut, ce sa fac??!! Pe langa aceasta strada mai este si o portiunea de Balcescu, mai exact de la fosta Pizza Iulia, pana pe la Universal unde de asemenea miroase a gunoaie de iti vine sa urli. Nu-i pot intelege nici pe omuletii de vin cu masina si desarta tomberoanele cum de nu-i duce capul sa lasa capacele tomberoanelor puse, ci nu ridicate?! Mama lor de ciudati. S-or fi invatat cu mirosurile astea si au devenit imuni ca altfel nu-mi explic care ar fi logica acestui gest..
In fine, vorba unei glume de pe net: eu urasc toate zielele care se termina cu litera "i". Scuza pentru acest fapt este ca deja m-am saturat de munca, desi o practic doar de 5 ani si aproape 2 luni. Ma gandesc cu dor si jale la pensie si la plimbarile prin lume de care ma voi bucura atunci, cel putin conform planului meu :)

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu