joi, 12 iulie 2012

Noutati din trecut

Stiti ce am mai aflat eu astazi?? Cum ca un fost prieten si-a tatuat acum multi ani numele meu pe brat.. sau pe antebrat? In fine, undeva.. Era in armata cand a facut asta. Si-a tatuat numele “Ema”. Cica acum se mai vede foarte putin, dar totusi.. Ce tareee!! Ma simt atat de mandra, desi nu stiu de ce, ca nu-i un motiv sa ma umflu in pene. Dar totusi, a facut cineva treaba asta. Ioooi Doamne, cate mai poti afla doar stand pe scaun la birou si schimband 3 cuvinte pe mess cu cineva cu care faci treaba asta o data pe an.
Sunt uimita cate detalii poate tine minte cineva. Lucruri marunte care s-au intamplat acum multi, multi ani. Eu abia mai stiu daca saptamana trecuta a plouat sau nu. Bine, asta-i un exemplu prost, ca la cele 40 de grade care au fost in ultimile saptamani nu am cum sa uit ca ciu-ciu ploaie, dar intelegeti voi unde bat. Deci eu habar nu am de nici un detaliu, iar omu asta isi aminteste si ca a venit a doua zi la mine, iar afara ploua de rupea. Geez, clar trebuie sa ma apuc sa-mi antrenez putin creierul ca vad ca stau prost tare la capitolul “tinut minte”. Bine, ies la ‘naintare cu justificari gen: “eram in clasa a IX-a, eram mica, nu mai stiu..”, dar nu tine. Cine imi recomanda o carte interesanta care sa ma faca sa renunt pentru cateva zile la facebook si la blogger :D? Daca se poate, una ce o pot descarca de pe net, ca si asa suntem in era in care se practica treaba asta..
PS:  Si nu, strutul nu-si baga capul in nisip. Doar se ascunde de pradatori lasandu-si capatana in jos, pana aproape de pamant, dand impresia ca si-l infig in acesta. Cica s-a facut un studiu asupra 200 000 de struti, timp de mai bine de 80 ani, si nu a fost nici un caz unde s-ar fi vazut vreun strut ascuns cu capul in nisip. Asta asa, ca poate mai sunt unii care inca nu au aflat ca este doar o legenda faza cu strutul si capul in nisip.

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu