luni, 9 iulie 2012

♥ Linistea de care aveam nevoie..

Mi-am promis ca ma voi intoarce in locul de unde mi-am procurat cele mai frumoase amintirii ale copilariei mele. Am promis si uita ca intr-un final am ajuns. Chiar daca sunt doar 60 de km. pana acolo, am vrut sa astept momentul potrivit pentru a reinvia dulcile amintiri ale tineretii.. Am pasit pe aceleasi drumuri ca acum multi ani, am respirat acelasi aer, am baut aceeasi apa si am revazut dupa multi ani oameni pe care inainte ii vedeam zi de zi. Sat Podul Dambovitei, judetul Arges. Bine ati venit! Cel mai frumos, linistit si spectaculos din punct de vedere al peisajelor loc din Romania..
Cu toate acestea sufletul mi s-a intristat putin cand am vazut ca si pe aici au inceput sa rasara pensiunile si vilele ca ciupercile dupa ploaie. Ce-i drept, deocamdata in limita bunului simt.
Daca sunteti prin zona, va recomand bulzul cu ochiuri de la restaurant/pensiune Izvorul Dambovitei (80 lei camera dubla/noapte). Servire impecabila, muzica linistita, mancare exceptionala si un catel scump foc ce-si plimba blanita prin curte gudurandu-se pe langa fiecare picior de om ce calca pragul pensiunii.
De asemeanea, pestera Ursilor (nu este oficiala, dar daca esti echipat si cunosti macar putin ceea ce ar trebui cand te avanti in asa ceva, vizita iese perfet), pestera Dambovicioara, cheile Dambovicioarei, parcul national Piatra Craiului, barajul Pecineagul, cabana Brusturet, statuile lui Paul Everac plus peisajele ce-ti tare respiratie sunt atractiile turistice ale zonei, si culmea, toate acestea sunt exact in jurul satului, poate cel mult la 10 kilometri de sat (Cabana Brusturet si barajul Pecineagul). Apropo, cumparaturile sa le faceti la magazinul GeDo (in centru, pe drumul ce duce la scoala si la primarie). Produse bune, proaspete si la preturi mai mult deact ok. 
Asadar, daca nu aveati planuri pentru un weekend, va recomand cu cea mai mare caldura acest satuc inconjurat de munti si inca nepoluat de manele si masini de sute de mii de euro +  soferii care vin la pachet cu aceste masini :)


Pin It

Un comentariu: