luni, 30 iulie 2012

Lunea de dupa referendum...

Pauza de masa. Mi-am facut o salatica buna rau: rosie, ardei, castraveti si branzica, evident si niste sare presarata peste. Mama a incercat sa ma fraiereasca spunandu-mi ca branzica e de vacuta, dar cum eu nu m-am nascut ieri am prins-o cu minciuna, ca doar cea din urma are picioare scurte. Spre surprinderea mea, branzica de oaie a fost chiar buna, manca-ti-as. Maine voi repeta meniul, ca am trecut pe salate. Trebuie doar ca in drumul spre casa sa alerg niste puiutzi, sa-i prind, sa-i var in traista si sa-i rumenesc bine acasa. Glumesc, desi niste pui ar fi bun in salata. Hmm.. Oare Botos are puiutzi? Botos fiind patronul magazinului din cartierul meu de la care fac shopping, implicit si numele magazinul este tot Botos, cel putin asa il stim noi, cei din cartier. Are de la cuie pana la chiloti, plus adaos de 150%, deci mai mult ca sigur voi gasi si animale de "origine pasareasca".
Ieri am fost la vot. Primul vot din viata mea. Nu ma laud cu asta, dar simteam nevoia sa precizez ca sunt acel gen de om caruia i se rupe de tampeniile astea. Da, stiu, inca nu am dat de greu ca sa simt legile aberante, regulile Constitutiei care sunt mai mult decat cretine, taierile salariale si toate cele de care din pacate au avut parte marea majoritate a romanillor.. si inca au. Am fost cu mama de manuta, slava Domnului, ca altfel ma rataceam pe acolo. Noroc ca a stat prin preajma si ca atunci cand am iesit panicata ca habar nu aveam ce sa fac cu respectivul biletel din "WC-ul" in care m-am dus sa pun stampila, mi-a facut un semn subtil sa-l zvarlu in tentativa de urna din carton trantita in mijlocul incaperii. Afurisitii, mi-au stricat spatele buletinului, care era de un alb imaculat cu eticheta vietii pe care scrie "Votat 29 iulie 2012", de parca stiu ei ce am facut eu dupa draperia batranicioasa care ne despartea privirea. Mda.. Totusi, imi pare nespus da rau ca romanasii care stau si se vaita pe la colturi nu au fost la vot pentru a strange acel 50% + 1. Bine, poate cei care se vaita au fost, deci in concluzie, la mai mult de juma din romani le este bine, asa ca de ce se agita uselistii? Majoritatea mereu au ultimul cuvant, deci fuck it, hai sa lasam treaba asa, ce contam noi, aia 8 milioane de oamenii care au iesit la 40 de grade sa voteze!?
Gata, inchei cu votul, ca nu sunt fan si nici nu vreu sa devin. Vreu sa continui sa fiu o nepasatoare.. in fata lumii, ca doar eu stiu ce zbuciumata mi-e inima ca Base nu pleaca pe usa din dos.. Glumesc, nici chiar asa ;)

PS: Mi-e foame!! :(( Nu voi supravietui prea mult numai cu salate..
Abia astept sa ajung acasa sa-mi fac un "platouas" reteta propie.. hi hi Pin It

2 comentarii:

  1. http://www.jurnalul.ro/editorial/iti-meriti-soarta-fraiere-619697.htm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunosc editorialul lui Ciutacu. L-am citit din secunda doi de cand l-ai sheruit pe facebook :)
      Ultimile zile la munca sunt plictisitor de lejere, asa ca in tot acest timp de plictiseala am stat calare pe net si am citit toate stiriile posibile si imposibile legate de politica vietii.
      Antenistii sunt favoritii mei, asa ca orice chestie, oricat de aberanta si la misto ar fi scrisa, are un zece de la mine :D

      Ștergere