joi, 26 iulie 2012

Este timpul pentru ceva nou

In viitorul, sper eu nu foarte indepartat, voi iesi la 'naintare cu un nou blog, cu un alt gen de scrieri si mai ales cu o tema total diferita fata de blogul acesta. Nu o sa fie o idee originala, caci imi este imposibil sa gasesc ceva ce nu a mai folosit nici o alta persoana din cele 7 miliarde cate erau prin 2011 (cu tot cu batranei, copii si cu cei lipsiti de internet).
De cand am facut primi pasii in blogosfera, l-am urmarit cu foarte mare atentie si placere pe domnul Catalin Fudulu, pe care il admir nespus de mult si caruia ii datorez multumiri pentru toate fotogarfiile minunate si pline de povesti cu care mi-a inseninat nu de putine ori zilele.
Sunt incantata ca am avut onoarea sa schimb odata o vorba la telefon cu dansul, evident fara a stii pe moment cine-i. Desi cand s-a prezentat, mintea mea automat a fugit la fotografii si la povestile acestora. Asta daca nu ma insel si nu confund eu persoanele :)
Voi incerca sa merg pe aceeasi idee, desi nu o sa iasa nici pe departe o asa capodepera ca a dansului, dar ma voi stradui sa mentin drept drumul pe care m-am abatut.
Sper sa va fie pe plac, voua, celor 3 - 4 cititori care-si amintesc sa ma viziteze o data la cateva zile.
O dupa-amiaza placuta tuturor!!

LE: aici.
Sunt la inceput, dar usor usor voi creste :)

Norul care aduce ploaia, de Catalin Fudulu


Pasi pe portativul timpului, de Catalin Fudulu


O lume tacuta, de Catalin Fudulu 
Cand soarele alearga, de Catalin Fudulu
Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu