marți, 6 martie 2012

Noutati din viitor..

Din viitorul meu, viitor ce nu imi este prea greu sa-l ghicesc, cel putin nu pe cel din urmatoarea luna. Am la munca un coleg bolnav de rubeola. Ce sinistru suna, nu? Rubeola de fapt este pojarel, varianta mai light a pojarului. Cica aceasta minunata boala este contagioasa aproximativ 5 zile inainte de punctul culminant ce, conform colegului a avut loc duminica. Joi, de 1 martie l-am pupat pentru martisorul primit (unul dragut foc, facut de el si de a lui nevasta), iar de imi aduc eu bine aminte, vineri l-am dus cu masina acasa. Asadar, dupa un simplu calcul matematic constat ca am avut tangente cu subiectul cu 3-4 zile inainte de ziua X (adica duminica, adica punctul culminant). Cand subiectul m-a instiintat pe mess ca o sa lipseasca de la munca vreo 2 - 3 saptamani pentru ca s-a imbolnavit de aceasta minunatie, m-am apucat sa-mi storc creierii in incercarea de a-mi aminti daca eu am avut asa ceva sau nu, doar e una din bolile copilariei. Pauza. In mintea mea intuneric. O sun pe mama, dar la ea si mai bezna. Fiind foarte agitata pentru ca nu vreau sa ratez party-ul de 8 martie de la Rotmans, iau o pauza de-o ora de la munca si dau o fuga la medicul de familie pentru a inspecta fisa. Caut pe net programul, si o tai fiind fericita ca tanti doctor e la cabinet. Evident, programul gasit pe net era cu totul diferit fata de cel real si actual, dar noroc cu cealalta doctorita care mi-a dat informatia solicitata. Doamna doctor m-a intrebat ce vaccinuri am facut prin clasa VIII - IX - X, dar eu abia mai stiu ce am mancat ieri, d'apai ce am facut acum multi ani.
In concluzie: nu am avut rubeola cand eram mica. Sper doar ca unul din vaccinurile facute prin liceu (vaccinuri trecute pe fisa medicala de la liceu care habar nu am, plus ca liceul s-a mai si desfiintat) sa fie unul impotriva rubeolei.. Sau, daca ma gandesc mai bine, mai am o varianta: poate am facut, dar nu m-a dus mama la doctor. Eu fiind al doilea copil deja era calita in ale copilariei boli si stia ce trebuie sa faca.
Asadar, daca in urmatoarele 3-4 saptamani nu dau semne dubioase cum ca as avea, inseamna ca am scapat! Wee! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu