marți, 13 martie 2012

Curatenia de primavara

De 8 martie am primit un pachetel de la Yves Rocher. Persoana care imi face cadouri atat de dragi mie, bineinteles ca este Kimbo. In pachetelul minune, ales de mine cam cu o saptamana inainte, s-au gasit: luciu de buze, o mini crema de fata, setul de french si evident parfumul Comme une Evidence, care nu putea sa lipseasca. Inca nu l-am terminat pe cel ce mi l-am luat la sfarsitul lui noiembrie, dar m-am indragostit atat de tare de acest parfum incat nu puteam rata oferta. Inca nu l-am scos din tipla.. Nu ma lasa inima sa-l sfasai :)
De obicei, dupa ce trece 8 martie, bag si eu de seama ca a venit primavara (din pacate nu prea am simtit chestia asta anul asta) si ma apuc de facut curatenie. Acea curatenie generala pe care o fac de 2 ori pe an: o data la Pasti si o data la Craciun. Hmmm... mai bine definesc curatenie generala, nu de alta dar nu vreau sa se inteleaga ca stau cu praful de 1 metru prin camera. De obicei de doua ori pe an imi bag nasul prin dulap si scap de ce nu-mi mai trebuie. Stiu, ma doare inima sa fac asta, dar cand nu mai ai loc sa pui nimic, faci un sacrificiu si mai scapi din ele. Bine, in cazul meu, sa scap de ele inseamna sa le depozitez in pod prin diverse trolere. Evident, acolo urmeaza sa-si gaseasca duhul aceste haine. De data aceasta am zis sa le imprasti in stanga si-n dreapta la cei ce au nevoie fara a le mai depozita. Imi e cam greu sa fac asta, pentru ca de fiecare data cand am incercat aceasta varianta ma trezeam dupa vreo 2 - 3 luni ca mi-ar trebui nu stiu ce bluza care ar merge in combinatie cu nu stiu ce fusta, pantaloni.. Bineinteles bluza minune nu o mai aveam ca am dat-o. Sa vezi atunci la ce durere insuportabila este supus sufletelul meu.. Asa ca prefer sa colectionez valize pline cu haine. Nu stii niciodata ce combinatii fatale debiteaza creierul.

Smokie - If You Think You Know How To Love Me


Pin It

2 comentarii:

  1. te inteleg perfect. eu de obicei fac de vreo 3 ori pe an aceasta curatenie in dulap. de fiecare data fericitele posesoare sunt ori mama, ori prietena mea, elena. si de fiecare data, oricat de multe as scoate tot nu le asez klumea sa fac loc in sifonier. acum mi-a venit ideea ca cele de iarna sa le bag in pungi vidabile, ca as economisii foarte mult spatiu, mai ales ca din mai pentru cateva luni vine si fratelo in bv si chiar daca nu are el asa multe (baietii am observat ca se descurca cu putine haine) tot trebuie sa aibe si el raftul lui :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm.. Suna bine faza cu pungi vidabile. Singura problema este: unde le mai depozitam si pe alea pentru perioada cand nu le purtam?
    Vreau si eu un dressing d'ala enorm ca-n filme :((

    RăspundețiȘtergere