marți, 27 martie 2012

Shhhh..

Linistea de dinaintea furtunii.. Asa speram sa fie aceasta pauza de blog, dar se pare ca furtuna intarzie sa apara. Din pacate, timpul nu prea imi mai permite sa stau cat e ziulica de lunga pe blog si sa scriu la cat m-am trezit, ce am mancat de dimineata si ce lung a fost drumul pana la munca. Putinul timp liber pe care-l am il petrec in fata TV-ului urmarind Grey's Anatomy. Da, inca nu l-am terminat, dar mai am vreo 7 episoade si ajung la zi. Sincer, nu-mi doresc asta, pentru ca in momentul acela voi sta online zi de zi dand refresh-uri din ora in ora paginilor cu filme online pentru a vedea daca a aparut noul episod. Da, sezonul 8 din Grey's Anatomy inca se deruleaza pe la TV. Ma gandeam cand termin seria asta sa ma apuc de Dr. House. Daca tot am inceput pe genul asta, sa merg tot pe el.
Trecand la un alt subiect, ma plang ca am un articol inceput de vreo saptamana jumatate, dar ca sa-l termin trebuie sa ma dedic trup si suflet acestuia, ceea ce nu prea pot zilele astea. Din fericire Bien Savvy nu pleaca nicaieri, asa ca mai poate astepta...
Ceva scurt pentru moment, asta asa... ca sa stiti ca nu am abandonat campul de lupta :)

Brandi Carlile - The story

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu