miercuri, 16 mai 2012

Top 4 mirosuri

Nu stiu daca eu sunt singurul specimen anormal din lumea aceasta, dar mirosul de pe primul loc din topul ce urmeaza ma innebuneste de-a dreptul. Nu-i miros de iarba proaspat cosita sau de fripturi bine rumenite in cuptor si nici de "viata de la tara" (daca as avea un top 10, cu siguranta astea ar urma dupa primele patru), dar este atat de special pentru mine incat as sta cat e ziulica de lunga savurandu-l.
Topul minune este asa:
1. Mirosul hainelor de a doua zi, dupa ce cu o seara in urma ai turnat un kil de parfum pe ele si ai stat toata noaptea intr-un bar in fum de tigara. Combinatia de parfum cu fum de tigara bine intrata in haine imi da o buna dispozitie exagerata si un optimism nemotivat pe o perioada lunga de timp. Stupid, nu?
2. Fairy cu rodie si portocale rosii. Cum sa nu-l adori? Este atat de racoritor si de placut incat ma spal pe maini cu el, pe sustache ce-i drept, ca sigur m-ar lua mama la suturi daca m-ar prinde. Saracuta, ea umple recipientul cu detergent de vase si Emutza vine si-l goleste ca ea se spala de 'nspe mii de ori pe maini intr-o zi. Oricum, mi-am exersat reactia pentru ziua in care ma va prinde ca fac asta. Nu voi recunoaste nimic si voi aplica treaba cu: "Nu este ceea ce pare!". Oare o sa mearga?
3. Parfumurile Givenchy. Orice, oricum, oricand, in orice fel. Desi sunt fana declarata Chanel, Coco Mademoiselle fiind preferatul meu din toate timpurile, ma tin ca un caine dupe domnitele ce lasa in spate o dara de Givenchy. Creierul meu ordona degetelor sa recunoasca la randul lor in scris ca parfumurile lui Hubert de Givenchy se imbina cel mai bine cu aerul, iesind o combinatie mai mult ca perfecta. Sa ridice mana cine-i de acord cu mine! :D
4. Florile de cires si de corcodus. Cum sa nu te simti ca in rai pe o alee plina cu asa ceva? Nici nu trebuie sa inchizi ochii ca sa te visezi undeva sus, deasupra tuturor, zburand intr-o aliniere perfecta cu aerul, cu norii si cu pasarile.. Asta-i perioada in care trebuie sa iesiti din case si sa va imbatati cu asa ceva. Merita din plin zilele pierdute aiurea prin parcuri sau prin gradinile vecinilor.. fiecare dupa posibilitati si nevoi. :D
Acum, hai sa va marturisesc cum mi-a venit ideea articolului. Ca de obicei, avem un prieten proaspat intors de pe vas. Aseara, mare ieseala, mare la restaurant Sergiana. Masa rezervata pentru gasca mare la fumatori (yes!). Am inchis restaurantul aproape de ora 2 AM (restaurant care in mod normal la ora 23:00 isi inchide portile) si am plecat fiecare spre casele lor cu promisiunea ca baietii vor schimba cateva usi in zilele ce vin (schimbat usi / facut mobila / carat frigidere = scuze spuse fetelor pentru a avea unda verde in a iesi din casa si  a merge la baut cu baietii).
Azi dimineata hainutele mele miroseau de la o posta a locul 1 din topul meu. M-am inmuiat instantaneu si am pierdut cateva minute bune cu nasul in ele. Le-am asezat frumos in dulap ca sa impart si cu restul hainelor placerea de a mirosi a fum de tigara si parfum, nu de alta, dar nu vroiam ca saracutele de ele sa se simta uitate... Acum o sa ma duc acasa si o sa-mi bag la spalat toate hainele. Este placut boom-ul acela de la inceput, mirosul proaspat, nu cel ce a stat inchis in dulap 8 ore. Asa fac de obicei.. Sper ca intr-un viitor nu foarte indepartat sa ma lecuiesc, nu de alta, dar inca nu a venit vara ca sa mi se usuce hainele de pe o zi pe alta ;))

Black Lab - Lonely Boy

Pin It

Un comentariu: