marți, 29 mai 2012

O zi ca oricare alta..

Conform tentativei de poza din dreapta (scuzati va rog calitatea acesteia; habar nu am de ce nu a iesit ok) lunile mele de glorie au fost undeva prin a doua jumatate a anului trecut. A se inteleg prin luni de glorie, acele luni in care eram zi si noapte calare pe blog scriind chiar si cate 30 - 31 articole pe luna. Adica, wtf? Chiar scriam in fiecare zi? Bineinteles ca nu. Au fost cateva zile in care am scris 2 - 3 articole: dimineata, la pranz si seara, ca asa-i la moda acum... Ciudat, nu? Acum abia mai reusesc sa leg doua fraze ca se le pot publica acilea pe blog. Din pacate si pagina de facebook 'Lucruri Simple' are de suferit in urma lenei mele de a-mi pune putin creierul la lucru. Ce viata trista am. Cred ca o sa ma mut inapoi la Cafeaua de dimineata. De cand cu trecerea minune parca si cheful de scris mi-a disparut. Cel mai sigur ar fi sa gasesc un titlu unic si original, ca sa pot dormi ceva mai linistita noaptea, dar e cam greu cand orice asociere de cuvinte ai face, Google spune ca undeva pe planeta asta alti 'nspe mii de oameni o folosesc deja.
Dar gata, m-am enervat si m-am hotarat sa revin din nou in peisaj cu articole stupide despre nimicuri, despre ciudateniile din jurul meu si despre viata mea traita la "maximul maximului"..
Apropo, v-am spus ca m-am saturat de ploaie?? Daca nu, va spun acum: m-am saturat fir-ar!! Nu de alta, dar nu-mi plac hainele mele de ploaie si pisici ca le tot port de vreo 2 saptamani de cand toarna cu galeata zi de zi si noapte de noapte..
Aaa da, ma gandesc sa fac un concurs in legatura cu titlul blogului.
O sa revin cu cateva detalii de indata ce ajung acasa. Acum e 5 juma si tre' sa plec de la munca. Weeee!!! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu