marți, 29 mai 2012

Concurs cu premii "Cel mai smecher titlu"

Asa cum am zis in postarea anterioara, sunt in cautarea unui titlu nou pentru blogul meu. Ceva original ce poate fi cedat fara remuscari subsemnatei cu ideea de fi agatat in susul paginii ca titlu. Am mai organizat vreo 2 concursuri la viata mea, asa ca am experienta.
Deci si prin urmare, regulile sunt acestea:
1. Nu accept titluri care depasesc granitele bunului-simt;
2. Fara absolut nici o problema puteti face orice combinatie de cuvinte al carui rezultat poate fi unul din cele mai stupide chestii vazute vreodata. O bila alba pentru astfel de idei; (a se tine totusi cont de regula nr. 1)
3. Sa nu bagati la 'naintare chestii furate de pe la altii.. Le verific sa stiti;
4. Repet: orice idee poate iesi castigatoare, caz in care nu vreau ca dupa o luna respectivul sa-mi bata la usa sa-mi spuna ceva de genu' "heeei, alea 2 cuvinte sunt ale mele!" Deci si prin urmare, ce-i cedat, cedat ramane;
5. Concursul incepe la data si ora publicarii acestui articol si se incheie duminica 29 iulie 2012;
6. Pana pe data de 15 iulie 2012 puteti scrie ca si comentarii sugestile voastre, ca mai apoi, din 16 pana in 29 iulie sa se voteze "cel mai smecher" titlu. Votantii sunt vizitatori ce ajung la mine pe blog. Putem vota si noi cei implicati, dar din pacate doar un vot putem da; Veti vedea la timpul potrivit;
7. Aaa da, daca nu am minim 10 idei din pacate concursul pica (orgoliul meu trebuie si el satisfacut);
8. Premiul consta in 3 produse AVON si o surpriza; Premiul se trimite prin posta romana oriunde in tara(plata la mine);
9. Daca aveti ceva intreabri, nelamuriri nu ezitati sa ma bazaiti. Inafara orelor de somn si timpului petrucut pe la baie, sunt non-stop p'acilea :D
Multam pentru atentie si pentru implicare!

Rupert Holmes - Escape

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu