luni, 7 mai 2012

O picat planul :)

Poate va intrebati la ce concluzie am ajuns in urma maretului meu plan de 22 de zile (articol aici)? La nici una! Ma mentin al naibi de bine la 53.5 kg. Da, am reusit sa dau jos 1 kg, nu mai mult, dar am reusit sa scap de cativa centimetri ceea ce in proportie de 70% ma bucura si in proportie de 30% nu. Ma bucur pentru ca asta imi doresc de ceva vreme, si nu ma bucur ca acum toti pantalonii mei stau sa o ia la fuga de pe mine. Nimic din ce am in dulap nu mi se mai muleaza pe fund :D Noroc ca tura de shopping de la capitala mi-a adus o noua pereche de blugi pe noile mele masuri. Poate totusi as fi reusit sa fac mai multe, dar dupa 2 saptamani de exercitii intense, mers pe jos si mancat doar frunze organismul a spus gata. Am tacut si am executat, nu ma pun cu sefu'. Am lasat-o tot mai usor cu exercitiile pana cand am renuntat de tot la ele. Acum am ramas doar cu: mers pe jos, mancare in limita bunului simt si masaj anticelulitic. Sper sa ma invat cu el si sa-mi treaca maldaru' de vanatai de pe picioare pana in 19 mai cand am nunta. O sa-mi incep din nou exercitiile, cel putin ceva pe pilates/yoga. Fara cardio ca ma omoara genul ala. Mai stau relax cateva zile si o iau de la capat. Trebuie sa mai incerc, dar daca fundu' meu spune incapatanat nu, atunci o sa merg doar pe tonifiere...

Anna Nalick - Breathe (2 AM)

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu