sâmbătă, 5 mai 2012

Eurovision 2012

Asa cum procedam de 2 ani incoace, gasca probabil se va strange in 22 si 26 mai pentru a sustine Romania ca niste fani inraiti ai evenimentelor de gen. Hai sa nu mint: asta-i doar pretext sa ne vedem la o bere, dar voi nu trebuie sa stiti totul pana la cel mai mic detaliu :D
Pe langa berea sfanta ce ne va tine de sete in serile cu pricina (le va tine lor de sete, ca eu nu sunt fan), eu chiar o sa fiu atenta la concurs. Suprinzator, nu? Asa ca am inceput antrenarea creierului si am aruncat un ochi rapid peste cantecele din prima semifinala ca sa imi dau seama daca avem sau nu vreo sansa. Eu zic ca o sansa mica toto avem. Melodia-i comerciala, tipa-i faina, pacat ca nu se voteaza asa si pacat ca nu avem prea multi prieteni prin Europa asta mare. In fine, sa revenim la oile noastre. Melodiile faine s-au calificat direct in finala. Sa rectific: cele mai faine doua melodii.. Totusi, daca ar fi sa votez, votul meu merge clar catre Germania, ca-i asa dragut baiatul :X
Pentru curiosii ce au ajuns la mine si vor maimulte detalii, le gasiti pe site-ul Eurovisionului.

Aici gasiti lista participantulor la prima semifinala (22 mai 2012, ora 21:00 TVR1)
Aici gasiti lista participantulor la cea de a doua semifinala (24 mai 2012, ora 21:00 TVR1)
Aici gasiti lista participantulor ce s-au calificat direct in finala (26 mai 2012, ora 21:00 TVR1)


In cazul in care nu mai puteti de curiozotate si din cauza asta nu puteti dormi noaptea, aflati ca melodiile mele preferate sunt:

Germania (Roman Lob ma duce cu gandul la Andrei Leonte..):


United Kingdom cu veteranul Engelbert Humperdinck:


Olanda (Joan Franka e draguta si canta superb, iar nota funny data cantecului sigur va conta mult daca merge pe aceeasi idee si in concurs):


Pe lista cu melodii ce-mi plac pun si Macedonia, desi habar nu am ce zice domnita (daca melodia era in engleza intrecea Germania in topul preferintelor mele):


Iar marea surpriza a Eurovisionului din acest an clar este Rusia:


Daca tot am stabilit care-i cel mai dragut baiat din concurs, la partea feminina votez pentru Grecia (frumoasa si sexy):
Pin It

Un comentariu:

  1. Buna,
    Vino si ia imagini miscatoare gif foarte frumoase pentru blog (ape curgatoare, flori, animale, peisaje, oameni, etc.)...sunt gratis!
    Coltisor de Rai
    Animation GIFs Free 3D HD
    Un weekend relaxant iti doresc!
    Te astept cu drag,
    Vilhelm

    RăspundețiȘtergere