luni, 7 mai 2012

Invitatie ZU Party For the ZU Nation!

Joi noapte am program. Imi iau nasa de mana si mergem sa ne chefuim in Kasho. Cum de ceva timp tot urlam la barbatii nostri sa ne duca in club, si cum de fiecare data o facem degeaba, ne-am decis ca si de data asta sa ne luam viata in propiile maine si sa o taiam de capul nostru la distractie. Kimbo mi-a facut rost de 2 invitatii la party-ul de la Kasho din 10 mai. Cum gasca mea de gagici este formata din 3 (cateodata 4) fete (fara mine, evident), si cum nu pot sa iau doar una cu mine fara sa se supere alta mi-a venit o idee geniala. Chiar ma oftic ca nu m-am gandit de la bun inceput la ea. In formula aceasta nu am iesit niciodata prin oras, d'apai prin cluburi, asa ca am decis ca ar fi cazul sa o facem. Doua fete cucuiete isi vor etala ce au mai glamour prin garderopa si isi vor face de cap prin Kasho. Diduca mea este incantata si la fel si eu. Chiar simteam nevoia de un party de genul. Evident, astazi am hoinarit de mi-am cumparat ceva de imbracat, ca altfel nu se poate. Mi-am luat o camasuta lunga ca o rochita, fara maneci, cu volanase la umeri si stransa sub piept ca apoi sa cada larg, in carouri alb cu negru (niste carouri obositor de mici). Cizme in picioare, cercei cat China in urechi, un maldar de bratari pe mana, parul ondulat si putin valvoi, make-up de club si gata-i fata. Tre' sa-mi cumpar o curea lata de pus in talie. Hmm.. vad maine ce-mi ofera magazinele, ca azi desteapta de mine nu s-a gandit sa se uite. Of, si ce noroc am. Mi-am comandat de la AVON o gentuta mica alba, perfecta pentru tinuta mea. Maine sau joi o sa o primesc.
Gata cu stresul si in seara asta. Ce-mi place de mine. Lipsesc din peisaj aproape o luna si cand ma intorc scriu tot felul de aberatii. Nimic inteligent nu scot pe gura in ultimul timp. Nimic inteligent de scris pe blog, ca in rest numai vorbe intelepte ies din mine :D

Armin Van Buuren Vs Sophie Ellis Bextor - Not Giving Up On Love

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu