joi, 4 noiembrie 2010

Shopping, shopping...

Buna dimineata tuturor (celor ce nu se trezesc la 8 ca mine)
Tinand cont de faptul ca astazi este joi, iar de maine incepe weekendul, ma gandesc ce as putea face sa ma relaxez dupa o saptamana infernala la munci. Pai... ma gandeam asa: sambata imi iau gasca si mergem la capitala. Un film 3D, o tura de shopping (o tura mai lunga, caci Afi Palace e maaare), ceva papa bun pe la Nordsee (tare mi-au facut cu ochiul crevetii de data trecuta), dupa care ne suim in masinute si venim acasa. (masinute ca o sa fim doua, ca suntem multi). De fapt, nu venim chiar acasa. Mergem pe undeva pe langa Brasov, ca sa ne clatim gurile cu un gratarel mic si foarte bine venit. O sa ramanem acolo pana... luni dimineata probabil, ca doar imi cunosc gasca si stiu ce le zace in capsor. Nu ar fi
pentru prima data cand vin luni direct la munca dupa un weekend prelungit.
Dar, aceasta discutie cu aceste planuri a avut loc weekend-ul trecut, nu samabata ca atunci am fost la film (Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole - in 3D, vi-l recomand cu cea mai mare placere, merita toti banii), tot la capitala, ci duminica. Drum lung si cale batuta de atunci pana acum, dar poate nu s-a uitat discutia si o sa plecam in lume. Nu am chef de stat in casa. Tot plec eu pe undeva, si singura :)
Acum ma retrag inpoi la munca. Nu poate fii weekend chiar de joi. Macar sa astept pana mai dupa-amiaza.

O zi buna!

Later edit:
Sambata am vazut "Due date" (dragutel), iar duminica am fost la gratar. 4 masini. De mult nu ne-am mai strans asa de multi. Weekend de nota 10! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu