joi, 18 noiembrie 2010

Ultimile 15 ore

Bine dispusa si cu chef de urcat un munte. Ieri pe la ora 18:00 m-am intalnit cu gagicile mele. 2 bune prietene din liceu. Nu am mai fost in formula asta de 3 de... de prin mai, dar atunci ne-am intalnit doar putin. Acum ne-am strans la mine. Petrecere in pijamale :D. Am palavragit pana pe la 02.:00. Devreme ce-i drept, dar una dintre noi avea trezirea la 5 juma. Trebuia sa ne conformam. Dar data viitoare nu te mai iertam, sa stii.

(mai tineti minte catalogul?)
Ei bine, cu una dintre fete tin legatura foarte des si ne vedem la fel de des. Dar colega mea cu care faceam meditatii in liceu nu ne-a onorat pana acum cu prezenta. Ei bine, recunosc, nici noi nu ne-am gandit sa o chemam la iesirile noastre in doua.
Totul a inceput alaltaieri. Trebuia sa ies cu Andu, dar cu o juma de ora inainte sa ne intalnim am zis: 'hai sa dam telefoane si vedem noi care mai apare". Ei bine, a venit doar o colega. Am fost la un suc prin oras. Si uite asa am hotarat sa ne vedem si a doua zi (adica ieri).
Cate amintiri am am scos din sacul uitarii. Ce vremuri cand intalnirile astea cu dormitul una la alta aveau loc cel putin o data pe saptamana. Dar acum ne-am hotarat sa tinem legatura si sa ne vedem des, foarte des.
A ramas sa iesim si saptamana viitoare, dar atunci o sa fim mai multe, cel putin asa sunau promisiunile celor ce nu ne-au onorat zilele astea cu prezenta.
Frumos, chiar foarte frumos. O intalnire de acest fel, in care iei toti cei 4 ani de liceu la puricat te bine dispune cat pentru o saptamana. Asadar, pana pe data de 25.11.2010, ora... 22:00 sa zicem, nu o sa ma supere nimic. Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu