duminică, 28 noiembrie 2010

Cadouri de Craciun

Da, stiu. Nici nu a batut ceasul 1 decembrie, caci eu ma gandesc deja la cadourile de Craciun si nu ma gandesc la cele ce le voi primi, si la cele ce le voi darui, pentru ca sunt multe. Daca am multi membri in familie si multi prieteni, trebuie sa ma adaptez situatiei si sa fac ce trebuie. Stiu, s-a stabilit anul trecut ca nu ne mai facem cadouri pentru ca e an de criza. Oare e valabila treaba asta si pentru anul acesta? O sa incerc sa aflu....
Intre timp, am fost si la meciul de rugby de care va povesteam zilele trecute. Pentru primii mei pasi facuti pe un stadion, concluzia ar fi: misto, dar misto rau de tot! Vorba baietilor, la un meci de fotbal tigania ar fi la ea acasa, dar aici atmosfera a fost linistita. Cutremure, valuri, sustineri, vuvuzele, fumigene.. Hei stai asa, era rugby sau fotbal? Glumesc. Probabil faptul ca am castigat si ca ne calificam la mondialul din Noua Zeelanda de anul viitor, i-a facut pe suporteri sa fie mai cumintei.
Pana una alta, am de gand sa scriu o scrisoare catre Mos Craciun. O concep de pe acum, ca sa aiba timp sa ajunga pana in 25, la Mosul in Laponia.
See you soon! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu