joi, 25 noiembrie 2010

O zi de nota -1

De ceva vreme nu m-am mai simtit asa. Asa, adica obosita de atata munca. In ultimul timp am tot avut parte de zile lejere, dar astazi soarta mi s-a razbunat si mi-a dat de lucru cat pentru o saptamana. Sa fiu sincera, ceea ce am facut azi, trebuia sa fac lunar, dar cum stresul e mare cand de apropii de deadline, nu am facut, iar azi am petrecut clipe minunate alaturi de ianuarie, februarie... octombrie, noiembrie. Mult ce-i drept, dar sunt mandra de rezultat. Maine trebuie sa alerg in stanga si in dreapta dupa vreo doua semnaturi, dar drumul actelor pe curier si asteptam...
Dupa atata stat cu nasul in excel-uri, acum ma doare capul ingrozitor. Dar nu-i nimic, m-am delectat cu un algocalmin gustos in speranta ca imi va trece pana ies pe usa firmei. Nu de alta, dar am de umblat prin oras cu gacica mea sa cumparam bileltele pentru meci. Of, ca abia astept sa ajungem la capitala la meci. Oare cum o sa fie? Sper sa nu ma plictisesc, mai ales ca nu stiu care e treaba cu jocul asta. Dar o sa ma prefac ca sunt cunoscatoare, ca sa dea bine.

Later edit: Gata, mi-a trecut durerea de cap. Mai stau putintel pe la munca, nu de alta, dar sunt o mare cucoana si trebuie sa fiu luata cu masina de la 'botul calului'.

O seara faina! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu