joi, 11 noiembrie 2010

Din plictiseala...

Cu siguranta ati auzit sau cel putin ati vazut trailerul filmului "Scott Pilgrim vs. the World", o productie 2010. Ce sa spun despre el? Nu mi-am petrecut 2 ore din viata degeaba, desi in primele 30 minute asta am crezut. Iar la final, 20% din mine continua sa creada asta. Dragut, dar facut dupa alte standarde si nu pentru multi.
O poveste de dragoste, ceva mai ciudata si mai fantastica, o poveste ce trezeste cateva trairi si sentimente, asta daca esti genul acela cu capul in nori. Pe scurt, el se indragosteste nebuneste de ea, fata visurilor lui. Ea... ea e o pustoaica rebela, ce la o prima privire zici ca nu are nici in clin nici in maneca cu viata de pe pamant. Ca el sa poate fi cu ea, trebuie sa se lupte cu ‘seven evil exes’. Si da, s-a luptat. Iar in final… ramane sa va uitati, nu pot spune chiar tot
Acum sa fim seriosi, cred ca oricarei fete i-ar place sa treaca prin asa ceva macar o data in viata.
Sa fi acea pustoaica nonconformista, rebela, dorita de un pusti dragalas, la fel de rebel ca tine, pusti ce este gata sa faca orice, chiar sa se bata cu toata lumea. Nu sa se bata la propiu pentru tine, ci sa stii ca te doreste si ca ar face tot ceea ce poate sa te castige. Ce dragut. Cum ai putea rezista la asa ceva? Iti spun eu: nu ai putea.
Chiar am citit undeva un comentariu despre acest film ce mi-a placut mult. Spunea ceva de genul: nu este un film despre care ar scrie Shakespeare sau Chaucer, dar este profund. Si da, aprob aceasta afirmatie. O sa ramai mult timp pe ganduri dupa ce o sa vezi filmul, in special daca esti fata, noi suntem mai sensibile :)

PS: Chiar ma plictisesc! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu