luni, 6 septembrie 2010

Perechea potrivita

Azi am fost la shopping. Cautam o rochita pentru nunta, nunta de care am aflat abia azi, adica azi am primit invitatia, pentru 18 septembrie. Bineinteles ca nu mi-am gasit rochita, dar nici banii nu-i mai am. Mi-am luat o pereche de blugi, dar asta dupa ce mi-am facut un car de nervi parcurgand de 5 ori drumul raft blugi - cabina proba. Foarte greu sa-ti gasesti niste pantaloni faini, mai ales atunci cand nu ai 90 - 60 - 90. De fapt cred ca este imposibil sa iti gasesti o pereche de pantaloni care sa-ti vina perfect. Cand te apuci sa cauti pantaloni, ai in minte un model, cum ar trebui sa arate, ce culoare... pacat ca socoteala de acasa nu da cu cea din targ.
Totusi mi-am luat ceva de care sunt mandra. Nu sunt nici pe departe ce as fi vrut, dar sunt ok. Noi sa fim sanatori.
Gata, inchei. Asta a fost doar un intro. Ma intorc la partea a 2-a din "my 'high' experience". Pin It

Un comentariu:

  1. Buna. Sunt nou in blogging, dar nu si in dragoste, asa ca daca va trebuie un sfat sau doriti sa lasati o parere atunci vizitati-ma ( http://perechea-potrivita.blogspot.com ). Take care!

    RăspundețiȘtergere