miercuri, 15 septembrie 2010

O zi pe dos.

Sunt ciufuta, obosita si ma doare ingrozitor capul. Asta nu este una dintre cele mai bune zile ale mele. Pur si simplu am inceput cu stangul. Ieri am stat pana la ora 20 la munca si nu am facut nimic din ce mi-am propus, desi nu am stat degeaba, dar in schimb am reusit sa ma enervez pe un ... amic, sa-i spunem asa, care m-a bagat in seama undeva pe la ora 19:30, razandu-mi parca in fata ca inca sunt la munca la ora aia. Am ajuns la discutii de genul: banii pe care ii castig eu aici intr-o luna, el ii face acolo intr-o saptamana si asta dupe ce isi plateste chiria. Tin sa precizez ca acest amic se gaseste undeva prin Anglia, amanunt nesemnificativ, la fel ca el pentru mine incepand cu ziua de ieri. Am incercat sa ma stapanesc, dar eram un car de nervi. Parca il intrebase pe el careva ceva de cat castiga pe acolo. Pur si simplu lauda, lucru ce l-a spus si el: 'da, ma laudam'. Ok. M-a deranjat, recunosc. Este pur si simplu o lipsa de respect. Si da, recunosc, nimanui nu ii strica ceva bani in plus, dar atata timp cat stau la firma asta si stau pe banii astia, inseamna ca ma descurc din punct de vedere financiar.
Parca nimic nu mai merge cum trebuie. Totul se misca in reluare in jurul meu, toate cele sunt in urma, nimic nu este cum vreau eu. Solutie? Alta tara! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu