joi, 23 septembrie 2010

Libertatea este o datorie, nu un drept

La servici. Imi astept mancarea. Ma chinuie putin raceala asta ce nu-mi da pace de cateva zile incoace, dar o inving ca sunt mai puternica si am o vointa mai mare ca ea. Inainte sa intru pe blog, am intrat pe pagina mea de facebook. M-am intristat putin. Motivul? Am vazut o poza ce mi-a trezit cateva amintiri. Am inchis pagina respectiva si am trecut mai departe. Asa cum am facut de fiecare data. Pacat ca imaginea mi-a ramas tiparita in minte si ma tulburat putin. Dar ce sa-i faci? Asta este viata. Cand nu ai ceva mai bun de facut, pur si simplu te legi singur la cap, fara sa te gandesti la consecinte.
Mi-am revenit, dar recunosc ca inca imi aduc aminte pasaje din ceea ce a fost. Culmea, nu ma intristez, ci doar zambesc. Un zambet sec.
Dar hai sa inchidem subiectul si sa revenim la altceva mai vesel.
In fiecare dimineata cand ajung la munca, imi verific mail-ul. Primesc mereu mesaje de la stiriliprotv.ro. Da stiu, trist, dar asa prefer eu sa-mi incep ziua. In majoritatea cazurilor ma amuza stirile ce le primesc. Fac exceptie, cele care intradevar intra la capitolul stire: tragedii, dezastre etc.

Later edit:
Am mancat. Acum parca vad viata cu alti ochi. Mai stau cam o ora la munca si plec. Cred ca ar fii cazul sa mai fac si eu cate ceva.
So, back to my usual life.

PS: Sa nu ma intrebati de ce titlul nu are nici o legatura cu ceea ce am scris. Pur si simplu am citit treaba asta undeva si mi-a placut. Suficient cat sa o trec la capitolul 'titluri' Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu