luni, 6 septembrie 2010

My 'high' experience - part 2


Amsterdam.
Ce as putea sa spun despre acest oras? Cred ca toata lumea stie de ce am vrut sa ajung pe acolo.
Hai sa incep cu inceputul, ca sa mai lungesc postare.
Drumul pana acolo a fost fain. Lung, dar ok. De fapt nu chiar asa lung. 400 km, dar pe autostrada nu-i prea simti cand gonesti cu 180 la ora.















Am trecut putintel si pe langa mare















Apa si pe o parte si pe alta a autostrazii. Deci ei au facut autostrada prin mijlocul marii, iar noi nici macar 200 km de autostrada nu avem? Foarte tare! :))















Am ajuns in Amsterdam. Un oras foarte aglomerat. De oameni si de... bicicletele lor.















Ati mai vazut vreodata atatea biciclete la un loc?





























Ne-am plimbat prin centru, pe la muzee, desi toti cei din grup vroia sa termine cat mai repede episodul cu 'oameni culti ce viziteaza muzee' si sa trecem la ... 'd-ale noastre'.
Plin de coffee shop peste tot. Unde te uita-i numai coffe shop. Inteligenta mea nu mi-a dat un ghiont sa fac si eu o poza ca tot omu' la un astfel de.. bar. Dar sunt multe sa stiti, iar mirosul de 'joint fumat' te ameteste de cum il simti. Evident am cautat un coffeshop mai liber si... ne-am simtit bine. Something easy. Tutun cu marijuana. Se fumeaza ca o tigara normala. Ne-am luat si pentru acasa. Tot ceva easy si inca ceva mai hardcore, vorba baietilor. Numai marijuana. Se fumeaza mult mai greu. Este atat de ciudat. Nici nu simti cand tragi in piept atat de puternica este. Eu ca taranul, am tras fumuri zdravane, ca sa simt ceva, dar nimic. Dupa o jumatatede ora am inceput sa simt. Toate sa invarteau, capul mi-era greu si parca totul se misca muult mai incet decat ma miscam eu. Senzatia a durat vreo 2 ore. Nimic deosebit. Ma asteptam sa fie ceva foarte interesant, la cate am tot auzit. Cica 'te simti mai bine'. No shit! :))
As fi vrut sa aduc un joint hardcore si acasa, dar am venit cu avionul (iar masina pe platforma) asa ca nu mi-am permis sa risc.















































Superb, mirific, de neuitat, pe scurt: o experienta ce vreau sa o repet cat mai repede.
(Apropo, nu este chiar atat de scump biletul de avion pana in Amsterdam :D) Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu