marți, 7 septembrie 2010

Nici cerul nu e ca in Romania

Dupa cele 2 saptamani petrecute in Germania, ma bate gandul sa imi gasesc un job pe acolo. Stiu, stiu, eu nu am fost in stare sa plec in Bucuresti cu un job, d'apai la 2000 km. Oricum, viata este altfel acolo. Oamenii nu se compara cu cei de la noi. Acolo nu auzi claxoane, acolo nu ai parte de un trafic infernal, acolo statul nu iti ia si ultimul banut, acolo e altfel, este mult mai bine. Acolo nu te condamna nimeni ca esti roman. Este adevarat, nici acolo nu umbla cainii cu colaci in coada, dar este semnificativ mai bine. De fapt, oriunde este mai bine ca in Romania. Pai hai sa ne gandim putintel la bani, pentru ca sa fim seriosi, asta conteaza cel mai mult. La un salariu mediu de 2000 euro, iti permiti sa platesti 600 euro chirie, sau sa zicem mai bine, sa cheltuiesti 1000 - 1200 euro cu chirie si utilitati si tot iti ramane ceva.
Merita sa incerci sa faci ceva acolo, sa iti incepi viata de la zero. Casa noua, job nou, prieteni noi. Nimic sa nu aiba legatura cu tara de unde ai venit. Dar ca sa ajungi sa realizezi asa ceva, trebuie mai mult decat vointa. Iti trebuiesc studii, recomandari, poate si ceva pile, de ce nu?
Eu as vrea sa realizez atatea, dar nici macar in stare sa fac un master nu sunt. De la an la an tot zic: poate anul asta. O sa raman cu vorba asta pana la adanci batraneti.
Toate ca toate, nu pot uita deloc ceea ce am vazut in cele 2 saptamani. Iata cateva 'lucruri' ce nu le pot uita:

















Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu