vineri, 27 mai 2011

Un weekend de... 30 de grade!

Am luat un pic de pauza pentru blogging :D
Stiu ca acum ceva vreme ma vaitam ca este frig la birou, iar acum incep sa ma vait ca este cald. S-ar putea spune ca nici eu nu stiu ce vreau, dar concluzia la care am ajuns este urmatoarea: mai bine frig, decat cald. Ti-e frig, iei pe tine mai multe cojoace, bei 10 ceaiuri fierbinti pe zi, 3 perechi de sosete, fular, manusi si caciula si ai terminat cu frigul (va zic din propia experienta, pentru ca am stat asa la birou in vreo 2 zile). Dar ce faci cand ti-e cald? Bunul simt nu-ti permite sa te prezinti la munca in pantaloni scurti si in maiou, asa ca trebuie sa rabzi cu un pantalon lung si un tricou. Chiar daca hainele de pe mine stau la 5 cm de corp (sunt mai flu-flu, ca altfel nu se poate) tot imi vine sa ma balacesc in apa rece. M-am intors la geam si la usa deschise, m-am intors la curentul ce imi mangaie pletele, dar rabd, ca doar nu-mi pot lua 4 luni de concediu cat tine vara, nu?!
Acum ca v-am impartasit suferinte mea, va anunt ca am planuri marete, chiar perfecte pentru un weekend cu 30 de grade. Cu chiu cu vai, ne-am strans cativa din gasca si ne-am hotarat sa urcam pe munte. Si nu oriunde, ci pe Piatra Craiului. Nu am fost niciodata pana sus, m-am oprit la 7 scari, dar atunci am jurat ca nu o sa mai urc pana acolo in veci. Pe vremea aceea eram o lenesa, acum consider ca am ceva conditie fizica si rezistenta, asadar nu cred ca o sa-mi fie chiar atat de greu sa ma tin de "capul" gastii, care urca regulat pe Piatra.
Asadar, duminica ne vedem pe Piatra. Daca ultima zi din saptamana va fi una incarcata, ei bine, si cea de-a 6-a zi va fi la fel. Numai ca nu o sa fac lucruri ce imi fac placere, ci treaba. Multa curatenie, cu multe mutari prin casa. Neinteresant, dar asa sunt eu. Am chef de o schimbare, asa ca imi mut mobila prin camera, ca bani de una noua odata la 2-3 luni nu am.
Si cum va spuneam de escapada mea din acest weekend, va anunt ca abia astept. Bocanci, pantaloni scurti, maiou, sapca, ghiozdanul cu cei 2 litri de apa si sunt gata de drum. Singura problema este ca inca nu stiu sigur daca sa imi iau si fetita cu mine sau nu? Cand ma gandesc ca trebuie sa car un catel de 40kg pana sus, inclin sa nu o iau. De ce zic sa o car? Practic, nu o duc in brate, dar trebuie sa o tin in lesa, pentru ca nu e dusa la dresaj, si daca se vede libera si se mai si intalneste cu alti caini (am inteles ca mai sunt si alti oameni nebuni ce urca cu animalu' pe Piatra) uita de stapan si uita si cum o cheama, pentru ca nu mai raspunde la nici o comanda invatata cu greu, dar recompensata din belsug. In schimb, cand ma gandesc la cat de fericita ar fi catelu' meu in natura, mai mai ca m-as chinui sa o duc in lesa, doar sa o vad cum zburda sus pe platou. Ma mai gandesc pana duminica dimineata la 8, cand e plecarea.
Daca nu intelegeti de ce este greu sa o duc in lesa, iata explicatia: trage ca un caine turbat! :))
Pana atunci, va doresc tuturor un weekend pe plac, cu soare mult, dar racoros (cat sa supravietuim)
PS: It's Official! A VENIT VARAAAA!!!

Later edit: sa imi fie rusine! Dupa imediat 24 de ore, mi-am dat seama ca nu o sa merg pe Piatra Craiului, ci pe Piatra Mare. De fapt stiam asta, dar le-am incurcat. My mistake, sorry! :D Pin It

Un comentariu:

  1. vad ca ai schimbat si imaginea blogului. nu-s singura dornica de schimbare. mandro e fain ca te trage catelul pana sus si de coborat,cobori si mai repede. Am si eu belele..... nu mai stiu cum sa mai mut pe la ine... de desenat pe pereti am desenat, imi mai ramane sa ma pun in cap sau sa ma mut

    RăspundețiȘtergere