marți, 10 mai 2011

Cum ma imbrac in concediu la turci

Cu aceasta combinatie de cuvinte, cineva a juns pe blogul meu. Pacat ca nu a gasit ce cauta, dar in schimb mi-a dat mie un subiect. Ei bine, de aici incep sa dezvolt idei, planuri si ganduri. Pacat ca trag de timp, si asta pentru ca habar nu am ce sa scriu. Totusi ma intreb, oare trebuie sa ne imbracam cumva anume daca facem concediul la turci? Hmmm... nu cred ca exista un tipar specific. Te poti imbraca cum vrei, in limita bunului simt (intelegeti voi unde bat). Atata timp cat te simti comod, ce conteaza ca nu porti tocuri de 15 la fel ca restul de 90% din pitipoantecele ce dau vulgar din fundulet pe langa tine, sau ce conteaza daca buzele si unghiile tale nu sunt roz aprins, iar blondul din parul tau nu orbeste soarele?! Trebuie sa fii mandra de cum arati, de cum te imbraci si de cum gandesti (desi la o prima vedere inteligenta conteaza intr-o proportie foarte mica) pentru ca la urma urmei mergi acolo sa te simti bine, alaturi de prieteni, nu sa etalezi ce ai tu mai nou in garderoba. Acum ca am dat impresia de fata inocenta si cuminte, hai sa insir niste must have-uri ce nu o sa-mi lipseasca din troler-ul meu cel nou, gri cu floricele, de la Lamonza (scuze, trebuia sa ma laud): platformele, costumele de baie - cat mai multe si cat mai colorate (eu m-am oprit la 4, dar pana in septembrie, cine stie?), rochitele flu flu, placa de par, bratarile ultra mega imense impreuna cu cercei ultra mega imensi (scuze exagerarea), palariuta de plaja, pareo (la fel de colorate si la fel de multe)... Sunt absolut convinsa ca am uitat cateva lucruri, dar daca mai insir, o sa va zic tot ce imi iau la mine. Deci, astea numai must have nu sunt. Si sa nu mai intru si la trusa de cosmetice, cu care o sa duc o mare lupta sa nu o fac de 2 kilograme.
In concluzie, haine cat mai lejere, cat mai colorate, un machiaj cat mai natural, un par prins alandala intr-un (sau intr-o, pentru varianta in enegleza?) poneytail, unghii colorate natural (clar, facem exceptie pentru cei 10 mititei de jos, pe care abia astept sa-i colorez in 10 culori diferite), gentuta mica - cat sa incapa un mic telefon mobil si un mic aparat foto (bani nu ne trebuiesc, ca avem jumatatile cu noi). Sunt pro pentru platforme, de orice fel, orice culoare. Iti lungeste piciorul si iti da o tinuta minunata.
Mama ce tare sunt. Hai ca am scris cateva idei, si parca nu imi vine sa ma opresc, desi ar fi cazul, pentru ca maine ma trezesc devreme, iar la munca - ca de obicei in ultimul timp - am muuulte de facut.
Asadar, un concediu placut tuturor celor care pleaca pe undeva la vara, si.. la cat mai multe zile de lenevit pe alte meleaguri! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu