luni, 23 mai 2011

Alizee - Amelie M'A Dit

Ar trebui sa imi fie rusine pentru ca habar nu am de nici macar o 'boaba' de franceza. Nu inteleg, nu stiu sa citesc si cu atat mai putin stiu sa vorbesc aceasta mirifica limba.
Imi amintesc cum, copil fiind, pe bancile scolii (si aici ma refer la generala, pentru ca in liceu nu am facut franceza, iar in facultate mergeam doar la examene) eram geloasa pe colegii mei fonfaiti care incercau sa se buna bine cu profa vorbind numai in franceza, iar eu nici macar sa numar pana la 10 nu eram in stare. Nici acum nu sunt. Rusine sa-mi fie, cu R mare!!! Glumesc. Nu mi-e rusine, daca nu-mi place, nu-mi place. Prefer sa invat germana, care are o gramatica ingrozitoare (oricum germana e pe lista mea cu "must do...")
Dar acum hai sa va arat ceva.
Mai jos aveti ceva dragut de la Alizee... varianta in engleza si cea in franceza. Prima oara am ascultat-o pe cea in franceza. Mi-a placut la nebunie, chiar daca habar nu aveam despre ce vorbeste. Apoi am cautat-o pe cea in engleza (Am sperat pana in ultima clipa sa gasesc si o varianta in romana, dar nimic :D)
Care-i mai draguta? Eu dau o bila alba celei in franceza... Voi?

Engleza:
Amelie m'a dit (engleza)



Franceza:
alizee - amelie m'a dit



Ciudat, melodia se numeste la fel in ambele variante :D Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu