joi, 8 aprilie 2010

Evaluare Wellness - a mea! :)

Acum cateva zile m-a abordat o domnita in Star. Era de la un centru Wellness. Mi-a dat o carte de vizita cu care sa ma duc la centru la ei si astfel am parte de o evaluare gratis. Evident m-am dus.. ce e gratis, e bine venit. Pe la 17:30 am ajuns la sediu si am stat pana pe la 20:00. Sedinta mi-a facut-o sotul domnitei... un sot dragut foc, glumet, frumusel, care face muuult sport si mai are si 27 ani. Barbatul perfect! Era insurat de doar 4 luni. Ei bine, povestim noi ce povestim, aflu chestii noi si interesante ca spre sfarsit sa imi spuna bomba. Tipul era reprezentant la o mare marca de produse d'astea la moda (nu dau nume sa nu fac publicitate :P). Mi-a facut un regim pentru o luna, pentru ceea ce a reiesit ca am eu nevoie in urma evaluarii. Ei bine, chestia care m-a lovit a fost pretul: 640 RON!!! Imi dadea o reducere de 25%. Dar totusi, WTF?! Bineinteles ca am zis ca o sa merg si a doua zi, asta numai pentru ca muream de rusine sa-i zic ca nici vorba sa dau banii pe asa ceva! Era atat de dragut, cum il puteam refuza? Acum trebuie sa ma gandesc cum ies din incurcatura asta.. Am numarul lui de telefon, si o sa-i dau maine un mesaj sa-i zic ca nu pot ajune, ca daca il sun o sa cedez.
Uite de asta nu-mi place sa stau la discutii cu oameni care te abordeaza pe strada pentru diverse oferte. Trebuie sa ma invat minte.
Oricum mi-a prins bine evaluare. Am aflat ca stau bine la muuulte capitole.
Me happy! :) Pin It

4 comentarii:

  1. aha...emutzsa???mai mai..ce nick:))
    bine mandro...ascunzi de mine blogul??credeai ca nu o sa aflu???hmmm..nu ma sup pe tine ca m-ai sensibilizat cu nick-ul:P
    eu ce sa iti fac daca tu crezi ca totul e gratis...invata de la mine..nimic nu este gratis in aceasta lume perfida.
    si acum despre blog in general: este asa cum esti tu adanc in sufletelul tau, asa cum eu si anca banuiam desi cred ca anca te stie mult mai bine decat mine.as vrea sa mai scrii la blogulica tau ...si eu o sa incerc sa mai scriu in al meu:P. te pup si take care

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am fost la o astfel de evaluare si am ramas surprinsa ca nu mia facut nici o reteta deci nu mi venea sa cred:)insa unei prietene de a mea ia facut o lista tot pe 640 ron...binenteles ca nu a dat banii

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragilor, nu sunteti obligati sa alegeti solutia lor. Daca v-a placut evaluarea, nu ati fost inselati cu nimic. Iar din punctul meu de vedere daca ii zici omului pe loc ca nu iti permiti treaba e cinstita. NU?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este cel mai corect si cinstit asa, sa-i spui ca nu-ti permiti sa dai atatia bani. Cel putin momentan. Poti lasa o portita deschisa, caci nu se stie niciodata..

      Ștergere