vineri, 16 aprilie 2010

Astenia de... weekend

O noua zi... noi vise, alte sperante. Stiu ca suna a cliseu, dar asa mi-as dori sa fiu in pielea altcuiva, sa experimentez lucruri noi, lucruri care sa nu aiba nicio legatura cu veche "eu". O noua viata undeva departe de locul acesta de care sunt legata prin atatea amintiri. Intradevar vise...
Totusi hai sa ne intoarcem cu picioarele pe pamant, caci acestea nu sunt vremuri pentru vise, cel putin nu atata timp cat realitatea este cum este.
Si realitatea "imi sopteste" ca astazi este ultima zi de munca a colegei mele de birou. Straniu, dar nu ma gandeam niciodata ca o sa-mi lipseasca, dar acum cand stau si ma gandesc mai bine, constientizez ca nu prea imi imaginez biroul fara ea, desi de multe ori m-a scos din sarite. Bineinteles ca acum o sa ma si plang: o mare parte din sarcinile ei imi revin mie, ca doar nu aveam si asa destule deadline-uri de respectat! Of! I hate my job, I really do!
Inchei discutiile despre munca, pentru ca a inceput weekendul, cel putin pentru mine, iar in timpul meu liber, serviciul este ultimul subiect despre care vreau sa vorbesc.
Si cum ziceam, weekend, soare.... mare (ce bine ar fi)! Ma linisteste gandul ca maine plec din oras si ma retrag cu cativa prieteni la munte, undeva unde vara trecuta am petrecut 3 zile minunate cu gasca mea nebuna! Abia astept...
Plec acum la gagici sa facem listuta cu ce ne trebuie maine, ca in nadejdia barbatilor...
O zi faina si un weekend pe masura! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu