vineri, 13 aprilie 2012

Superficialitate la patrat

Nu urasc barbatii, deci nu sunt "misogina". Nu ador imbecilitatea pura de care dau unii dovada cu mult prea multa nesimtire. Nu-mi place barbatul ce nascut de a lui mama intr-o vagauna uitata de lume nu stie sa se poarte in societate. Lipsa creierului de care unele maimute dau dovada imi lasa adesea un gust amar. Tind sa cred ca nu este vina lor, ci a mea, pentru ca imi pasa mult prea mult de bunele maniere ce teoretic le inveti in cei sapte ani de acasa. Daca stau bine sa ma gandesc, parca totusi nu-i vina mea, ci a lor, a maimutelor ce lasate cu bilutele umflate de ale lor muieri urla ca neanthertalii dupa o fata ce a iesit la alergat. Poate nu este vina lor, poate este a mea, pentru ca am avut tupeul sa ies la alergat in tricou si in pantaloni negri de fitness, probabil mult prea mulati pentru secolul in care traim. Acestea fiind spuse, sar in apararea mea cu urmatorul argument: eram pe arena liceului sportiv, loc special amenajat pentru dementii ce nu au altceva mai bun de facut decat sa alerge in cerc pana lesina de durere. Deci, aveau maimutele motiv sa urle si sa fluiere? Nu am incalcat nici o lege si nici o regula nescrisa de bun simt.. Dar daca neanthertalul atat stie, atat face, nu??
Barbatul este superficial punct. Pentru ei, aspectul fizic conteaza si cam atat. Cum se face ca atunci cand imi plimb picioarele pe trotuarele Brasovului imbracata fiind in blugi si in flanica nu are nici naiba treaba cu mine, dar azi cand am plecat de la munca in pantalonii de fitness hop top si-au revenit din hibernare masculii?? Ce sa inteleg de aici?? Ca o doza de superficialitate exista in orice barbat, doza ce iese la 'naintare cand vine primavara (si pe tot parcusul verii evident), doza ce se reincarca la aer.
Din pacate sunt unele lucruri ce nu pot fi schimbate, iar asta este unul dintre ele. Barbatii cu greierasii lor, iar femeile cu ai lor, ca Slava Domnului nu ducem nici noi lipsa de asa ceva..

Journey - Don't Stop Believing
Pin It

Un comentariu:

  1. da ce dezamagire... si indignare.
    Nu este vina ta ci a lor ca nu stiu bunele maniere si a parintilor lor ca nu i-au invatat. stii ca si eu tin la acest aspect foarte mult.
    si priveste partea buna, te-au fluierat in sens admirativ, ca si compliment, daca eram eu sau o alta fiinta pufoasa, auzeai numai jigniri gen : " uite-o si pe vaca aia.. ce mare e/ uite ce imensa aia.. pun pariu ca daca o intepi nu se desumfla" (chestii auzite de mine cu numerooase ocazii, deci.. omenirea mai trebuie sa lucreze la bunele maniere si preconceptii

    RăspundețiȘtergere