duminică, 1 aprilie 2012

Concluzia zilei de azi..

Nu sunt adepta lucrurilor ce fac dintr-o fata simpla una complicata si plina de idealuri greu de atins. Eu sunt simpla, modesta, cu picioarele pe pamant si imi place sa cred ca si fetele din cercul meu de prieteni sunt la fel, caci altfel nu am fi prietene. Tocmai de aceea nu-mi plac oamenii cu care nu sunt pe aceeasi lungime de unda. Bineinteles, asta nu face din ei persoane mai putin agreabile.
Sunt genul acela de fata care nu intoarce priviri pe strada si asta probabil pentru ca nu stau in fata oglinzii cate doua ore inainte de a iesi din casa. Putin rimel, parul prins aiurea intr-o coada, adidasi, jeans, flanica si nelipsita geanta ce o agat pe un umar clar nu au cum sa intoarca privirilile pe bulevardele Brasovului. In mod normal, nu sunt interesata de astfel de lucruri, dar atunci cand iesi in oras cu fetele si le vezi pe ele ca si-au dat interesul in a scoate la intalnire cele mai noi hainute din dulap, iar make-up-ul si modelul de pe unghiile lor sunt facute cu mare atentie... Astfel de lucruri te pun putin pe ganduri. Atunci cand vezi ca fata din gasca ta intoarce privirile pe strada, devi putin invidioasa. Recunosc asta, ca doar sunt femeie si asa suntem noi..
Cu toate astea nu cred ca voi ajunge vreodata sa fac acest lucru zi de zi pentru cei din jur, ci daca o voi face, o voi face pentru mine. Spun asta, pentru ca atunci cand aplic si eu "pun pe mine ce am mai bun in dulap si pierd doua ore in fata oglinzii" (cam rar.. cam foarte rar ce-i drept) simt cum imi creste increderea in mine si cum sunt stapana pe situatie si pot face tot ce vreau.
Oricum, cu putin efort oricine poate intoarce privirile pe strada. Important este sa intorci privirile femeilor, caci ele sunt cei mai buni critici.. Si sincer, inima iti creste mult mai mare cand vezi ca o domnita te admira din cap pana in picioare in momentul in care treceti una pe langa alta. Atunci poti spune clar ca ti-ai atins scopul.
Asadar, tineti-va bine, de maine pe strada veti intalni o noua Emma. O sa incerc sa pun si eu putin suflet in felul in care-mi arunc dimineata hainele pe mine si in modul in care folosesc tona de farduri si rujuri ce zac neatinse prin sertare..

The fray - How to save a life

Pin It

2 comentarii:

  1. Nici eu nu intorc privirile persoanelor pe strada, cred .... Uneori imi place sa ma aranjez si sa stau sa ma bibilesc cateva ore bune ca intr-un final sa zic ca arata bine, insa daca as face chestia asta zilnic as obosii, n-as fi eu :D am ajuns sa fac un dus dimineata in 5 minute, make-up 10-15 min, haine .... Deschid usile sifonierului si de obicei e in stare de mood, de zi si de ce pica mai repede. Am eu o fixatie ca luni si marti trebuie sa fiu mai office, miercuri casual, iar joi si vineri categoric sport, ca doar vine weekul :) daca as sta in fiecare zi sa ma bibilesc, as obosi si nu as fi eu.
    A aparut o noua Emma pe strada?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intradevar, prea obositor si prea peste puterile mele.
      Nici vorba de o noua Emma pe strada, nici macar luni, in prima zi dupa ce am scris articolul. Nu de alta, dar sunt atat de dezamagita cand deschid dulapul si vad zilnic aceleasi haine incat imi piere tot cheful sa ma chinui in a ma aranja. De s-ar putea ca prin magie teancul de tzoale sa se schimbe zilnic, ar face din mine o fata foarte fericita.. Dar cum magia exista doar la Disney Channel, procedez ca de obicei: imi trantesc blugii, o flanica si adidasii si da-i bataie. Noroc ca desi am un job de birou nu-i obligatorie tinuta office, ca as innebuni.
      Deci, in concluzie: astept vara sa intorc privirele, ca atunci imi iese fara prea mult efort :))

      Ștergere