vineri, 1 octombrie 2010

Doar o competitie!

Discutie in cel mai 'aiurit' departament din firma, printre fifa pe consola, plasma imensa, injuraturi si cativa colegii gura casca: noi, femeile, fara barbati pe lumea aceasta am fi doar niste femei, singure, frumoase si grase! Nu am avut tupeul necesar sa ma revolt, caci eram singura fata pe o raza de cativa zeci de metri. Nu as fi facut fata la discutiile in contradictoriu ce ar fi urmat. Am tacut si am aprobat timid din cap. Da, asa este, cum spuneti voi. Ei bine, nu este deloc asa. Intr-o astfel de situatie, viata noastra, a femeilor s-ar transforma intr-o adevarata competitie.Intotdeauna vom vrea ceva mai mult si mai bun decat tipa' de langa noi. Asa am fost mereu. Suntem niste perfectioniste si intotdeauna vom face ca totul sa fie nu bine, ci foarte bine, iar pentru asta, este clar ca nu avem nevoie de barbati. Voi sunteti cei dependenti de fustita mamei, sau a iubitei, sau a celei mai bune pietene (da, sunt si barbati d'astia).
Sa nu uitam sa subliniem ca intotdeauna, sau cel putin in 90% din cazuri, ne cereti parerea inainte sa faceti ceva. Sa nu uitam ca noi va facem de mancare si noi avem grija de voi si va suportam cu toate aiurelile voastre. Aaa da, si ce era mai important: sa nu uitam ca voi nu puteti trai fara sex, pe cand noi, putem! (exceptie de la regula cele nesatule). Si uite asa, cand intreb, ce s-ar face barbatii fara femei, sa nu mai aud raspunsuri de genul: am trai fericiti!
Totul se rezuma la a fi mai bun si a avea mai mult decat cel de langa tine. Nu conteaza ca este femeie sau barbat. Asta este natia noastra de oameni. Suntem intr-o continua competitie, unde premiul cel mare este.... nimic! Dar trebuie sa castigam ca sa ne simtim impliniti. Tampenii. Iar eu vad ca deja aiurez. Probabil astenia de weekend este de vina. Este vineri iar mintea mea din cate vad a tras pe dreapta. Ma resemnez si ma retrag. Pe luni. Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu