marți, 26 octombrie 2010

Din gluma... in hilaritate

Facem compromisuri peste compromisuri, fara sa ne gandim la consecinte. Totul se rezuma la "a o lua de la capat" daca ceva nu merge bine. Ma gandeam acum cateva zile ca firea omeneasca este facuta in asa fel incat sa trebuiasac sa aleaga intre a face ceva sau altceva. Toata viata noastra este un sir lung de decizii, decizii ce uneori avem mare grija cum le alegem, iar de cele mai multe ori reusim sa dam cu batul in balta. Nu o sa povestesc ceva legat de mine, pentru ca nu am mai luat nici o decizie aiurea in ultimul timp, dar trebuia sa scriu ceva. Adica mi-era dor sa mai scriu cate ceva pe aici, dar din pacate nu stiu ce. Cand nu am posibilitatea sa pun mana pe un mouse si o tastatura sa scriu repede ce am in minte (pentru ca am unele idei, ceteodata) uit repede. Tocmai de aceea ajung sa scriu din ani in pasti, nu ca ar interesa pe careva.Si plus de asta, la cate mii de bloguri exista in toata comunitatea asta numita blogosfera, ce as putea cere? Sa nu uitam sa punem la socoteala si faptul ca sunt anonima. No name, more fun!
Si dupa cum se vede, ceea ce scriu nu prea are legatura cu... nimic?! Deci da, recunosc, ma plictisesc. La munca o sa stau degeaba vreo 2-3 zile, adica nu degeaba, dar programul in care lucrez este luat de mama lui, adica de cei de la capitala pentru un update, asa ca mare lucru nu o sa fac. O sa tot mut cateva hartoage de ici colo, asta ca sa nu stau chiar 8 ore sa frec menta pe net, nu ca m-ar deranja.
Acum plec spre a mea dulce casa, la o ciorbita buna facuta de mama.

PS:  O blonda face comanda de pizza
      - O taiem in 6 sau in 12 felii?
      - In 6, ca nu pot sa mananc 12. Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu